Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko helposti tylsyyttä?

Vierailija
09.07.2013 |

Miten pääset olotilan yli?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ!

Touhuamalla jotain

Vierailija
2/8 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, osaatko sanoa mistä sulla se johtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koska olisin ollut tylsistynyt. Ehkä siihen ei vain ole ollut aikaa. Tylsistymisen toisessa päässä on sitten taas Duracell -olo, en ole onneksi ihan sitäkään, mutta ei se ole kaukana... Siinä mukavassa välimaastossa olisi kiva mennä. Hankalaa! :-)

Vierailija
4/8 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Olen kotiäitinä ja päivät on helposti saman toistoa. Minäkin alan touhuamaan jotain, suunnittelen jotain tulevaisuudelle, harrastan, lähden jonnekin, vien lapsia johonkin uuteen paikkaan..

Jos ei tee mitään vaan pyörii kotona niin alkaa olla tylsää. 5 vuotta olen ollut kotona ja minua sanotaan melko reippaaksi ja aikaansaavaksi mutta oikeasti minulla on n. 9 h enempi aikaa kotona kuin jos olisin töissä niin pakkohan sitä jotain on tehtävä. :)

Vierailija
5/8 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla ei ole lapsia eikä miestä, enkä touhua koko aikaa jotain. Viihdyn täysin hiljaisuudessakin vaikka lukien tai kirjoittaen tuntikausia.

Vierailija
6/8 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsistyn tosi nopeasti ja helposti!! Koko ajan pitäisi olla vähän jotain säpinää. Stressaava työtilannekin on minulle melkein parempi olotila kuin pitkä loma. Näin kesälomalla tylsistymisen uhka on jatkuvasti läsnä ja pyrin pitämään sen loitolla keksimällä itselle ja lapsille koko ajan jotain touhua, päiväretkiä jne. Kotona tuntuu että seinät kaatuu päälle. Harrastan liikuntaa, keikkailen bändin kanssa ja harrastan kaikenlaista etten tylsistyisi. Tylsistyminen saattaa tietysti liittyä jonkinlaiseen kriisivaiheeseen elämässä, tulee itselleni mieleen 30-kriisi (ei koske minua, koska olen sen kokenut jo vuosia sitten). Omalla kohdalla kyse lienee jonkinlaisesta maanisuuteen taipuvaisesta persoonallisuudesta.

Vierailija
7/8 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista tylsyyttä kaipaan, ettei olisi mitään tekemistä, koska sellaista hetkeä, että saisi olla aivan rauhassa tekemättä mitään, ei ole ollut vuosikausiin. Mutta sellaista tylsyyttä on paljonkin, että pitää tehdä samaa puuduttavaa rutiinia joka päivä, kuten tehdä kotitöitä. Minusta se juuri on oikeaa tylsyyttä, että pitää vaan puurtaa samoja rutiineja.

Vierailija
8/8 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole aikaa tylsistyä. Ärsyynnyn kyllä jostain rutiineista ja puurtamisesta, mutta tylsistyminen on mielestäni eri asia. 4 lasta pitää huolen, etten ehdi tylsistyä. Hyvä kun ehdin edes vessaan, hemmetti soikoon!