Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisarukseni, jonka kanssa en ole missään tekemisissä

Vierailija
09.07.2013 |

Laittaa jatkuvasti facebookiin päivityksiä "käytiin taas rakkaan äidin luona", "ihanaa oli olla kylässä oman äidin luona, voi kun oli Niin kivaa" jne... Ihan jatkuvasti (ihmettelen, että eikö kaverit ihmettele jo noita..)

Muuten ei mitään, mutta olisi tosi kivaa kun meitäkin ja eritoten jo teini-ikäisiä lapsiani pyydettäisiin edes kerran 5. vuoteen äitimme luo käymään taikka äitini tulisi meillä käymään. Olen itse koittanut pyytää, ei käy.

Sisarukseni antaa kaikille yhteisille ystävävillemme kuvan täydellisestä perheestä, mikä ei pidä lähellekään paikkaansa. Häntä pahempaa selkäänpuukottajavalehtelijaa saa tästä maasta hakea.

Haluaisin omien lasteni takia olla yhteyksissä äitiimme, mutta tämä sisarukseni sabotoi kaiken. Äitimme oli sairaalassa jokusen aikaa sitten. Kävimme häntä siellä katsomassa sillä seurauksella, että sain kauheita haukkumaviestejä sisarukseltani että mitä mieheni oli äidiltämme "urkkinut" tietoja ja mitä lie kaikkea meitä haukkui... Tähdennän tässä, että mies koitti jutella ystävällisesti ihan niitä näitä, eikä todellakaan kysellyt mitään.

Mitä ihmettä tässä voi tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äitisi ei pyydä teitä käymään tai halua olla tekemisissä? Miten sisaresi estää sen, valehteleeko siis äidillesi teistä jotain?

Vierailija
2/5 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, asia on juuri noin kuten kirjoitit, en tajunnut kirjoittaa sitä tuohon. Kyllä tässä on tosi neuvoton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, kinkkisiä nämä tämmöset ihmissuhdekiekurat. Onko sinulla mitään käsitystä miksi sisaresi valehtelee äidillenne teistä, mikä siinä on takana? Onko näin ollut aina vai muuttunut tuollaiseksi ajan mittaan?Uskooko äitisi sisaresi jutut?

Ehkä sun pitäisi ottaa asia käsittelyyn äitisi kanssa jotenkin. Kysyä miksi ei halua tavata teitä, pakkohan siihen äidin on jotakin vastata. Josko solmut alkaisi aueta siitä.

2

Vierailija
4/5 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin luokse ei "pyydetä". Sinne mennään.

Häpeä jos olet sen lisäksi että olet hylännyt its eäitisi, vieroittanut lapsesikin isoäidistää.

Vierailija
5/5 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 18:07"]

Äidin luokse ei "pyydetä". Sinne mennään.

Häpeä jos olet sen lisäksi että olet hylännyt its eäitisi, vieroittanut lapsesikin isoäidistää.

[/quote]

Voi kuule, et tasan tiedäkään kuinka tässä on yritetty mennä. Mulla ei ole mitään hävettävää. Kaikkeni olen yrittänyt. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi