Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se saamari sitkeä

Vierailija
09.07.2013 |

Nimittäin viime vuoden kesäkolli.

Yhä vaan jaksaa vonkaa, vaikka syksyllä jo sanoin, että kiitti tää oli tässä. Se oli ihan hyvä pano (ulkonäköön en puutu en muihin ominaisuuksiin), mutta ei suostunut näyttäytymään missään julkisella paikalla, puhumattakaan että olisi leikkinyt herrasmiestä tarjoamalla esim kahvia tai edes jalkahierontaa...

Mitä sille pitäisi sanoa, että tajuaisi siirtyä itse eteenpäin, en mä nyt niin erinomaisen ihana ole! Kunhan olin silloin puutteessa ja parempaakaan ei ollut tarjolla...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vastaa ysille: ikää on +/- neljäkymmentä. Ja se mies on vähän vanhempi, mutta en minäkään mikään hurmattava tyttönen ole, ihan tavallinen eronnut keski-ikäinen.

Kuvio meni tosiaankin niin, että eron jälkeen ajattelin että jostain sitä pitää aloittaa ja tämä kolli sitten tarttui matkaan terassilta. Ensin en ajatellut edes jättää puhelinnumeroani, mutta sitten ajattelin että millaisen kuvan se minusta antaa...

Kesän lopulla tämä mies ilmoitti, että kiitti kivaa oli mutta hän ei olekaan enää vapaa. No, sitä se on, aikuinen leikkii omalla vastuullaan. Poistin numeron puhelimesta, olin helpottunutkin. Ihan reilua ilmoittaa.

Kun sitten kävi ilmi, ettei paluuta entiseen ollutkaan, hän otti jälleen yhteyttä. En kiinnostunut, en reagoinut. Meni kuukausi, heikkona hetkenä sitten vastasin, ihan asialliseen viestiin.

Olen tavannut hänet kasvokkain, sanonut että meillä ei ole mitään yhteistä ja mua ei enää kiinnosta. Tiedän myös, että pahempiakin stalkkereita on, eihän tämä häiritse muuten kuin satunnaisin viestein, joihin en vastaa enää.

Hiveleekö tämä? No, ehkä, jollain tasolla. Mutta ei niin paljoa ettenkö olisi valmis heivaamaan tätä jonkun toisen riesaksi.

Kuka huolii 44v miehen, joka tykkää viettää illat suomirokkia kuunnellen, kaljaa juoden? Ihan hyvin varusteltu, eikä mikään susirumakaan, leveät hartiat ja vähän vararengasta. Tukka vielä suurimmaksi osaksi päässä, osaa vähän jutustella mutta ei pahemmin helli eikä lepertele. Vakityö, ilmeisen hyvinpalkattukin (en tiedä, mutta näin arvelen). 

Sitäpaitsi saattaa olla, että se tarvitsee enemmänkin kaveria kaljoitteluun, ainakin viime aikoina viestit on menneet siihen suuntaan että hän olisi valmis sijoittamaan suhteeseen niin paljon, että ostaisi jääkaappiin mullekin suunmukaista juotavaa. 

Vierailija
2/10 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäät kuitenkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö yhden miehen yli hakeutumalla toisen alle? 

Vierailija
4/10 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää siitä, että ihmiset ottavat kesäkissoja ja jättävät ne heitteille syksyllä. Olisit vienyt oman kollisi leikattavaksi ja antanut vaikka löytöeläinklinikalle.

Miksi et kerro hänelle tuota samaa, minkä kerroit meillekin? Rehelllisyys ei varmaan maata peri, mutta saat haluamasi rauhan. 

Vierailija
5/10 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mun kesäkolli on roikkunut lähistöllä jo 5v...

Vierailija
6/10 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 11:07"]

Miksi et kerro hänelle tuota samaa, minkä kerroit meillekin? Rehelllisyys ei varmaan maata peri, mutta saat haluamasi rauhan. 

[/quote]

Olen sanonut. Olen sanonut nätisti ja olen sanonut todella, todella rumasti. Olen sanonut selkeästi, olen jättänyt huomioimatta hänen viestinsä.

Ja kesäkolli oli ihan omasta aloitteestaan, ilmoitti syksyllä että palaa perheensä tykö (mulle oli ainakin esittänyt eronnutta). Tosin sitten parin päivän päästä koki myös voivansa ilmoittaa ilouutisen, kun rouva ei huolinutkaan takaisin...

(minäkö, perintöprinsessa? Hänkö, jumalan lahja naisille?)

Vierailija
7/10 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ettei sua paneta enää

Vierailija
8/10 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 11:19"]

Sano ettei sua paneta enää

[/quote]

Sanoin jopa että löytyi parempi painaja... Ei vaikutusta!

Vierailija
9/10 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että sulla on nykyään niin mustasukkainen mieskaveri, että et halua mitään yhteydenottoja enää. Ihan vaan sen oman turvallisuuden takia.

Kaveris kun on kiukkuinenkin kun piru, varsinkin kun sillä on treenivaihe ja vetää anabolisia ja on käynyt kiinni pariiin tyyppiin ihan vaan sen takia, kun on jutelleet sulle baarissa.

Vierailija
10/10 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että koet hänen yhteydenpitonsa häirintänä. Sitten et vain vastaa hänen puheluihinsa etkä viesteihinsä. 

Vai onko sittenkin niin, että itsetuntoasi hivelee, kun sinua nuorempi poju pyörii ympärilläsi. Olisit oikeasti pettynyt, jos hän häipyisi jonnekin. Kunhan esität vain, ettet ole kiinnostunut. 

Ja joo, nainen olen. Jotkut naiset tykkäävät tuollaisista typeristä kissa ja hiiri -leikeistä. Kerrassaan lapsellista touhua. Saat karkoitettua hänet kimpustasi, jos ihan oikeasti niin haluat. Siihen minulla ei ole muuta lisättävää, kuin että kasvakaa molemmat jo aikuisiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan