Mitä teen naapurin kissalle?
Naapurpintaa kissansa olla vapaana rivarimme pihoilla, ollaan monta kertaa sanottu että pitäis kisaansa kiinni, koska käy kusella yleisellä hiekkalaatikolla sekä meidän takapihan laatikolla. Lisäksi kusee terasseille yms.
Kissa on kolme kertaa viety rankkurille josta naapuri on aina hakenut kissan takaisin Ja valittanut että teemme tahallaan kiusaa hänelle. Vanha naapurin mummo puolustaa kissanaapuria koska kissa on kuulemma niin ihana Eikä siitä ole haittaa, niin hänelle!!
kissa on kussut takapihalla olleisiin lasten vaunuihin, silloin vein rankkurille. Edellisen naapurin taaperoa raapaisi. Ja nyt tuli tosiaan meille sisälle ja kävi meidän lemmikipäälle. Nyt se on kodinhoito huoneessa Ja mietin että veisin naapurikaupunkiin piikille.. Tai toisena vaihtoehtona jos mahdollista veisin sen tuttavaperheen maatilalle.. En vaan jaksa enää ottaa naapurin kanssa yhteen kun se ei korvaa mitään eikä välitä puheista..
Kommentit (37)
No et helvetissä vie piikille! Väärinhän se on, että kissa joutuisi omistajan typeryydestä maksamaan hengellään! En siis sano, että omistajaakaan pitäisi viedä piikille, mutta viaton se kissa tuossa tilanteessa on. Ei se ymmärrä, mihin saa käydä pissalla ja mihin ei.
Onko teillä naapurissa jotain metsästysmiehiä jos ne vois ampua kissan ja sitten kuoppaatte sen jonnekin metsään?
Mä kyllä antaisin sille tutulle maatilalle. Siellä se kissa on onnellisempi. Jos jotenkin löytävät niin tuttavas sanoo että en tiiä mikä lie kissa, tuli vaan tänne ja otimme omaksi.
Juu syytönhän kissa on mutta tuo kissa tulee mulle vielä kalliiksi, pilasi monen sadan euron vaunut, kissan karvaa on kaikki terassikalusteet täynnä, paskaa löytyy terassin kulmilta ja kusi on syöpynyt terassiin, viimeinen pisara oli kun yritti tappaa meidän lemmikin.
pakko kai kysyä joAimo joku lopettais sen ampumalla..
ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 22:53"]
Juu syytönhän kissa on mutta tuo kissa tulee mulle vielä kalliiksi, pilasi monen sadan euron vaunut, kissan karvaa on kaikki terassikalusteet täynnä, paskaa löytyy terassin kulmilta ja kusi on syöpynyt terassiin, viimeinen pisara oli kun yritti tappaa meidän lemmikin.
ap
[/quote]
Jos sulla on todisteita, että tuo nimenomainen kissa on nuo jutut tuhonnut, niin ei muuta kuin vaatimaan korvauksia kissan omistajalta. Kissan omistaja on vastuussa lemmikistään ja joutuu korvaamaan tämän aiheuttamat tuhot. Rikosilmoitusta vaan asiasta, jos naapuri ei suostu korvauksiin hyvällä.
Sirottele oikein urakalla pippuria ympäri pihaa. Varmasti alkaa kissa pysyä poissa!
t. nimimerkki kokemusta on
ap
[/quote]
Muista tosiaan se mahdollinen mikrosiru. Jos tapatte sen, niin saat asioida poliisin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 22:56"]
Sirottele oikein urakalla pippuria ympäri pihaa. Varmasti alkaa kissa pysyä poissa!
t. nimimerkki kokemusta on
[/quote]
Sirottele jauhettua valkopippuria piha täyteen niin kissa alkaa karttamaan aluetta kuin ruttoa!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 22:48"]
Onko teillä naapurissa jotain metsästysmiehiä jos ne vois ampua kissan ja sitten kuoppaatte sen jonnekin metsään?
[/quote]
ja saatte syytteen ja sakot toisen lemmikin vandalisoinnista, juu ei kannata.
Ei ole todisteita kun ei ole ollut kameraa juuri sillä hetkellä kun kissa on tuhojaan tehnyt. Mikä tuo mikrosiru oikein on, tietääkö naapuri siis nyt että kissa on meillä?
ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 22:56"]
ap
[/quote]
Muista tosiaan se mahdollinen mikrosiru. Jos tapatte sen, niin saat asioida poliisin kanssa.
[/quote]
mistä naapuri tietää kuka sen on tappanut.. Haloo
Et tapa sitä. Jos tapat, niin olet ihan helvetin kamala ihminen. Kokeile ensin pippurit sun muut keinot.
Mulla on lapsia ja omia lemmikkejä, eN ala mitää pippureita laittamaan..jos maatilan perhe ei ota sitä niin se menee kissojen taivaisiin, taas on paskantanut hiekkalaatikkoon kun lapsi on leikkinyt siellä.
No kai sulla sitten on munaa edes tappaa se itse. Tapa se lasten silmien edessä ja totea: "Näin saa tehdä jos ei tykkää jostakin".
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 22:35"]
Oletteko koskaan miettinyt, että kissa saattaa karata. Ehkä naapurisi ei tarkoituksella päästä kissaa. Meidän katti ainakin karkailee, jos pienikin mahdollisuus siihen tarjoutuu. Lapsilta tai useammin lasten kavereilta jää välillä ovi hetkeksi auki ja kissa kyllä käytää nämä tilaisuudet tarkoin hyväksi. Voi teitä eläintenvihaajia. Pienisieluisia olette.
[/quote]
ikävä kyllä ei ole karkaustapauksista kyse. En vihaa eläimiä, vihaan eläinten omistajia jotka eivät huolehdi eläimistään. Ap