Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tärkeää että mies onnistuu tuottamaan orgasmin?

Vierailija
01.08.2020 |

Vaimoni sanoo nauttivansa seksistä ja on siinä usein aloitteellinen. Orgasmin hän saa yhdynnässä vain ratsastamalla. Nuolen ja käytän sormiani, mutten saa häntä näin laukeamaan. Nykyisin hän viekin itsensä lähes aina loppuun hieromasauvalla. Mitä te naiset ajattelette, jos mies ei saa teitä laukeamaan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä  mies panee ja hyväilee klitorista - se vasta taivaasta onkin! squirt squirt vaan teillekin. Lusikassa ja hyvä yhteys käsillä..nam...molemmille!

Vierailija
22/24 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä jotain muita ongelmia? Vaimolla huolia?

Mun on ainakin mahdotonta tietyllä tavalla antautua jos on riitaa tai huolia, orgasmin saantiin vaikeutuu ja hoitelen sit yksin. Liika yrityskin tuottaa naiselle paineita, kun tietää että mies kovasti haluaa tyydyttää ja sit ei onnistukaan. Mua ei haittaa orgasmitta jääminen, tiedän että mies kyllä on halukas toimimaan sen eteen eikä ajattele vain itseään.

Tuli mieleen myös, että lämmitelläänkö tarpeeksi, onko alustusta? Mä ainakin kostun ja laukean ennätysnopeasti jos mies kiusaa ja puhuu tuhmia. Laukean miehen alla ja päällä nopeasti jos mies puhuu irstaita ja näykkii kaulaa.

Koita pidemmän kaavan mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan.

No vähintään osittain ainakin. Eihän se nyt niin voi olla, että molempien orgasmit ovat 100 % miehen vastuulla.

Jos joudun käyttämään omia käsiä tai sauvaa, niin mihin ajattelit että tarvitsen sitä miestä siinä?

Vierailija
24/24 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin monenlaisista orkuista. Miehen tekemänä ja itse tekemänä. Yksi huippu on se kun mies nuolee, imee ja näykkii rintojani ja mä hieron itseni sormin orkkuun. Pääasia on musta se ettå saa eikä se miten ja kenen tekemänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan