Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon facebookkasit tai twiittasit synnytyksen aikana?

Vierailija
08.07.2013 |

Saako koko ajan olla puhelin mukana ja päällä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ollenkaan, oli muuta tekemistä

Vierailija
2/11 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt mielessäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilöliiton pj, ei tykkää, joten en ollenkaan.

Vierailija
4/11 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin pari viestiä, emme yöllä viitsineet herättää tuttuja. Jote tätä kanavaa pitkin tiedotimme

Vierailija
5/11 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minä synnytin, sellaisia ei ollut olemassakaan. Hyvä kun oli edes se kännykkä. Itse asiassa ekan aikaan ei ollut sitäkään.

Vierailija
6/11 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Oli hiukan parempaakin tekemistä ja synnytys oli nopeahko. Yhden tekstiviestin laitoin siinä vaiheessa kun epiduraali alkoi vaikuttaa. Kyllä siellä puhelin saa olla mukana mutta itse laitoin sen äänettömälle, koska en halunnut kenenkään häiritsevän minua.

Vierailija
7/11 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeps koko ajan "se tunne kun supistaa" "matkalla tyksiin" "onpas epämukava tyyny sängyssä" "ilokaasua :D" "sattuu" "uh kipulääkettä x)" "pitäis alkaa ponnistaa" " pää näkyy jo" mies otti kuvankin " no tulis jo ulos" "se tunne kun vauva on sylis <3" " vihdoinki pääsen suihkuun :b" ym.

Vierailija
8/11 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan tottakai jakaa fb kavereiden kans tärkeet hetket ja saada paljo kommenttei ja tykkäyksii :)

8

Vierailija
9/11 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 20:08"]

Laitoin pari viestiä, emme yöllä viitsineet herättää tuttuja. Jote tätä kanavaa pitkin tiedotimme

[/quote]

Mitä viestejä sä siellä lähettelit? "ÄÄÄNGHHHHHH just tässä ponnistan tuota vauvaa ulos! Mies valittaa vieressä kun, aijjaijjaiiiiii ku käy kipiääää, siis kun puristan sitä käestä kovaaaaaaaa, hei nyt se synty!"

Ei ollu puhelinta mukana synnytyksessä, se oli "sairaalakassissa", seuraavana päivänä(yöllä syntyi) lähetin vasta läheisille viestiä, että poika syntyi :) on siinä synnytyksen aikana(ja sen jälkeen lähitunteina!!) muuta ajateltavaa, kun facebook, twitter. tai viestit :D

Vierailija
10/11 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Silloin kun dinosaurukset vaelsivat Kätilöopiston tienoolla, lähetin minä savumerkkejä sukulaisille ja ystäville supistusten keskellä. Feisbuuk ja tviitit olivat vain pilkkeinä syntymättömien nörttien isien silmäkulmissa.

Vierailija
11/11 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys kesti yhteensä 2 tuntia. Ponnistusvaihe merkittiin papereihin 1min, vaikka oikeasti ei ollut ihan niin pitkä. Ei siinä ehtinyt oikein twiittailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme