Ihan kamala PMS! Mikä tähän auttaisi?
Yhden päivän kuusta olen aina ihmishirviö. Kaikki asiat ja ihmiset suututtaa. Huudan miehelle, en jaksa lapsia. Haluaisin syödä kokonaisen suklaakakun ja juoda pullon viiniä autiolla saarella.
Miten selvitä vähimmin mahdollisin traumoin/vaurion?
Kommentit (11)
Joo, minä myös annan suoran varoituksen. Pelastakoon mies itsensä ja lapset. Eikö muillla ole tällaista?
ap
Tuttu tuttua... Tänään ollut sellainen olo, että siellä se taas nurkan takana vaanii. Takuulla huomenna jysähtää kunnolla päälle. Eikä ole edes suklaata!
Oli kyllä tuommoista aikoinaan. Sitten aloitin säännöllisen liikunnan ja sen jälkeen ei ole ollut raivoa. Siis: liikutko?
Kävin tänään 8km juoksulenkillä, auttoi hetkeksi. en ole niin paljon huomannut mielialan parannusta liikunnalla. Vatsakipuihin auttaa kovasti.
Minä kärsin yhden viikon kuusta pms-oireista. Pahimmillaan ne on päivää ennen kuukautisia. Väsymystä, masennusta, kiukkua, vihaa kaikkea ja kaikkia kohtaan. Mulla on jonkun verran auttanut magnesium+b-vitamiini, omegoja syön myös. Ei nuo nyt kokonaan oireita ole pois vienyt mutta lievittänyt. Sitten alkaa todella kivuliaat, lähes viikon kestävät kuukautiset. Oi tätä naisen elämää...
Sielunsiskoni ( valitettavasti olen itse myös umpihullu juuri ennen menkkoja), kokeile tosiaan liikuntaa ( kamppailulajit eritoten hyviä) tai sitten ota omaa rauhaa ja vetäydy tarpeeksi monen viinipullon kera kauas pois ihmisistä ja odota sitä, kunnes se ylimaallinen ja kaikenkattava vitutus vaan menee ohi itsestään. Aikalisä so to speak. Ymmärrän sinua, joten koita nyt kestää! Menee ohi ihan ilman sitä, että kaikki muut ruumita ja tapetit alas seiniltä kynsimisen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 20:57"]
Sielunsiskoni ( valitettavasti olen itse myös umpihullu juuri ennen menkkoja), kokeile tosiaan liikuntaa ( kamppailulajit eritoten hyviä) tai sitten ota omaa rauhaa ja vetäydy tarpeeksi monen viinipullon kera kauas pois ihmisistä ja odota sitä, kunnes se ylimaallinen ja kaikenkattava vitutus vaan menee ohi itsestään. Aikalisä so to speak. Ymmärrän sinua, joten koita nyt kestää! Menee ohi ihan ilman sitä, että kaikki muut ruumita ja tapetit alas seiniltä kynsimisen jälkeen.
[/quote]
täytyy näyttää tämä ketju miehelleni että hän myös ymmärtäisi :D
kiitos kaikille lohduttajille toivoo marginaalisesti vähemmän vittuuntunut ap
mulla auttoi venlafaksiini. miten voikaan nyt elämä olla hyvää. välillä olin syömättäkin pitkään, mutta aloitin uudestaan kun alkoi tulla hirviöraivareita taas. tosin mulla oli vielä lisäksi kuumia aaltoja ja sain avun niihin(kin, tai etupäässä niihin). lääkäri sanoi, että naiset turhaan pilaa elämänsä työnsä ja avioliittonsa pms_ssään
Mielialalääke. Mitäs jos ap vähän googlaisit aiheesta? Googlaa ensin tuo lääke. Sitten ihan yleisesti pms-oireista. Löytyy monia keskusteluja ja apuja netistä! Esim. b-vitamiineista ja luontaistuoteaineista...
Ihanaa, kohtalontoveri :D Mä koen juuri tuota nyt ja mietin tuskaisesti miten selviän huomiseen että saan suklaata kaupasta...yksi keino joka mua on auttanut (tai miestä) on että varoitan häntä ja kerron suoraan että nyt v***ttaa ja paljon. Välillä niin että vedän lenkkitossut jalkaan ja juoksen ovesta ulos. Onneksi tämä on ohi viikon päästä...