Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tulee aina myötähäpeä, kun joku keski-iän ylittänyt kerskuu nuoruuden tapailusuhteillaan

Vierailija
01.08.2020 |

Ja aina muistetaan mainita sen tyypin ylevä ammatti. Näillä pitää kerskua hamaan hautaan asti. Ja asiasta pitää muistuttaa samalle ihmiselle vähintään 3000 kertaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkoloismaista kerskua toisten saavutuksilla.

Vierailija
2/17 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina? Miten usein sitten joudut tällaisiin tilanteisiin? Itse en ole koskaan kuullut tällaista kerskumista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään sellaista ihmistä. Miksi sinä ap vietät aikaasi ihmisten kanssa, joita et arvosta tai joiden jutuista et pidä?

Vierailija
4/17 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Parempihan se tuokin kuin että niitä suhteita ei olisi ollut.

Vierailija
5/17 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hävettävää siinä on? Etkö pysty iloitsemaan toisten puolesta?

Vierailija
6/17 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina? Miten usein sitten joudut tällaisiin tilanteisiin? Itse en ole koskaan kuullut tällaista kerskumista. 

No kuten sanoin niin aika usein, kun siitä samasta tapailusuhteesta pitää mainita monta kertaa.

AP

Vierailija
7/17 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuollaisia on? Mun tuntemat ihmiset kerskuu enempi antamillaan pakeilla.

Yksikin nainen listaa ja luettelee julkkiksia, joille joskus muinaisuudessa antoi pakit.

Vierailija
8/17 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuten sanoin niin aika usein, kun siitä samasta tapailusuhteesta pitää mainita monta kertaa.

AP

Mutta puhutko nyt yhdestä ihmisestä vai useista? Otsikon merkitys muuttuu, jos vaihdat joku-sanan tilalle eräs. 

Vierailija
9/17 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein siitä samasta asiasta pitää mainita? Minulle riittäisi kuulla kerran, ei ole dementiaa. En ole koskaan voinut sietää ihmisiä, jotka kerskuvat ja vieläpä samasta asiasta monta kertaa.

AP

Vierailija
10/17 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Parempihan se tuokin kuin että niitä suhteita ei olisi ollut.

Miksi on parempi olla taustalla merkityksettömiä, lyhyitä tapailusuhteita jotka eivät johtaneet mihinkään? Joiden enin anti oli tuo että voi nyt kehua?

Vierailija
11/17 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mutta puhutko nyt yhdestä ihmisestä vai useista? Otsikon merkitys muuttuu, jos vaihdat joku-sanan tilalle eräs. 

Puhun parista läheisestä/sukulaisesta ja parista julkisuudenhenkilöstä.

AP

Vierailija
12/17 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tuollaisia on? Mun tuntemat ihmiset kerskuu enempi antamillaan pakeilla.

Yksikin nainen listaa ja luettelee julkkiksia, joille joskus muinaisuudessa antoi pakit.

Tuollainen on aika säälittävää.

Vierailija
13/17 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Okei. Olisit voinut sitten kertoa tämän aloituksessa, että puhut kahdesta kerskujasta, eikä kyse ole mistään yleisestä ilmiöstä. 

Vierailija
14/17 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä nämä myötähäpeäihmiset ovat? Sellaisiako, joilla omat rajat ovat niin epäselkeät, että pitää hävetä jotain aivan ihmeellisiä juttuja muiden puolesta? Vai hyvin nuoria? Muistan mäkin joskus nuorena tunteneeni myötähäpeää. 

Vierailija
15/17 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein siitä samasta asiasta pitää mainita? Minulle riittäisi kuulla kerran, ei ole dementiaa. En ole koskaan voinut sietää ihmisiä, jotka kerskuvat ja vieläpä samasta asiasta monta kertaa.

AP

Miksi et lapsihyvä sano sille tyypille, että olet kuullut tarinan jo. Ilmeisesti sinä olet kuitenkin sen verran avuton tyyppi, että osaat vain hihittää ja nyökytellä toisten jutuille.

Vierailija
16/17 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Koska olet kade, etkä itse saa iloa yhtään mistään.

Vierailija
17/17 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

No jos julkkiksista puhut, olet tyhmä. Eräs tuntemani julkkis "kehuu" aina lehdissä entisellä suhteellaan. Vaan kun se suhde oli hänelle oikeasti tosi pikkujuttu. Lehdet vain edelleen aina kysyy siitä ( vaikka muu aihe olisi se pääaihe) ja hän vastaa. Ja on sitten kiukkunen kun aihe on taas lehdessä. Oon sanonut että kieltäydy vastaamasta niihin kysymyksiin. Mutta ehkä siitä sitten revittäisi myös jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan