Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäjä hei. Paljonko pidät kesälomaa?

Vierailija
08.07.2013 |

Ja kauan olet ollut yrittäjä? Itse pidän n 2,5 vkoa. Yrittäjä olen ollut n 1,5 vuotta. Putiikki kiinni ensiviikolla ja lomailemaan:)) 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäloma 6 viikkoa

Vierailija
2/17 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla ole vaan varaa olla kesälomalla päivääkään. Ja johan siinä asiakkaatkin kaikkoaa. Mikähän ihmebisnes sulla on kun heti pystyt tollai lomailemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan molemmat yrittäjiä. Viisi viikkoa yhteistä lomaa.

Vierailija
4/17 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kesälomaa 4kk. Olen toiminut yrittäjänä 12v. Mä olen aikoinani  tehnyt pitkiä työpäiviä, lomista ei tietoakaan. Nyt voi ottaa lunkisti. Työntekijät hoitaa homman,

Vierailija
5/17 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse yrittäjä, mutta perheessä on yrittäjä. koska työnalla on paljon hommia, joita ei pysty talvella tekemään, on lomaa n. kolme viikkoa. Yrittäjänä on toiminut n. 20 vuotta.

Vierailija
6/17 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 3,5 viikkoa, yrittäjänä olen ollut 10 v. Alkuaikoina pärjäsin viikolla, mutta nyt arvostan hyvinvointiani sen verran, että lomailen kunnolla. En tee enää viikonloppuisinkaan töitä niin kuin aiemmin.

Vierailija
7/17 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa koulujen loma-ajat lomalla eli 2,5 kk, tietty paperihommat hoidetaan (kotona/mökillä) mutta muuten kesätyöntekijät tekee työn. Kaupan ala kyseessä.

Vierailija
8/17 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjänä olen ollut vuoden ja varsinaista kesälomaa en pidä. Tämä firma ei tuota mitään eikä asiakkaitakaan oikein ole, joten olen lomalla vähän kuin koko ajan. :D

Vierailija
9/17 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kaksi viikkoa lomaa, yrittäjänä olen ollut neljä vuotta. Enempää en nyt pidä lomia, mutta elokuun alussa pystyn tiivistämään päiviä niin, että saan esim. perjantain ja maanantain vapaaksi viikonlopun ympärille. Viikonloppuisin en tee töitä muuten kuin joskus hetken paperitöitä ja työpäiväni yritän tehdä klo 8-16 välisenä aikana.Tiedän lomani olevan ihan riittävän pitkä, pidän niin paljon työstäni. :-)

Vierailija
10/17 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 19:54"]

Pidän kaksi viikkoa lomaa, yrittäjänä olen ollut neljä vuotta. Enempää en nyt pidä lomia, mutta elokuun alussa pystyn tiivistämään päiviä niin, että saan esim. perjantain ja maanantain vapaaksi viikonlopun ympärille. Viikonloppuisin en tee töitä muuten kuin joskus hetken paperitöitä ja työpäiväni yritän tehdä klo 8-16 välisenä aikana.Tiedän lomani olevan ihan riittävän pitkä, pidän niin paljon työstäni. :-)

[/quote] Ai niin, varaa ei olisi kyllä minullakaan olla lomalla, mutta haluan sen pitää alakouluikäisten lasteni takia.

Vierailija
11/17 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 viikkoa kesällä, talvella 3. Yrittäjänä 15v, Ja kesällä suurin osa duunista etätöitä, vaikka laiturin nokasta landella.

Tietkone/iPad/kännykkä kulkee kuitenkin mukana koko ajan.

Vierailija
12/17 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 vuotta yrittäjänä ja ei minkäänlaista lomaa. Jouluna pidin viikon, muuten töissä joka päivä, myös la ja su.

Vierailija
13/17 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies 2 viikkoa, ollut 1,5 v yrittäjänä. Töita kauheesti, ja tän viikon myös tekee "laiturin nokassa osin".

Vierailija
14/17 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusta asti olen pitänyt lomaa kesällä ja talvella, samoin mieheni. Nyt vakiintunut Juhannuksesta elokuun alkuun ja talvella 3 viikkoa Joulun, Uuden Vuoden ja Loppiaisen aikoihn. Mieheni yrittäjä ja tekee samoin; minä olen ollut yrittäjänä 13 v ja mies 20 v.

Vierailija
15/17 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on yrittäjä. Viime kesänä ei pitänyt lomaa yhtään, tänä kesänä 3 viikkoa. Yrittäjänä yli 10 v.

Vierailija
16/17 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusaaton lisäksi olen pitänyt tänä kesänä lomaa 3 päivää, jaettuna eri viikoille. Ja ollut puhelimen tavoitettavissa näinä lomapäivinä. Pari päivää aion vielä pitää. 13 vuotta yrittäjyyttä takana. Muina vuosina olen pitänyt viikon kesälomaa ja pääsääntöisesti lähtenyt maasta loma-ajaksi. Jos jään Suomeen on vaarana, että vastailen työpuhelimeen ja soittelen tavaratilauksia kotoa ja maksan laskuja, helpottaakseni seuraavia työpäiviä. Ja kaikki tapahtuu ihan huomaamatta ;) Että minun luonteelleni sopii lomailu ulkomailla. Leppoisia lomapäiviä kaikille yrittäjille :)

Vierailija
17/17 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä viikkoa kesällä, pari vuodenvaihteessa ja sitte muutama viikon loma keväällä ja syksyllä ulkomaanreissuina. yrittäjänä 8 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi