Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä vakavaa huijaamista?

Vierailija
08.07.2013 |

Olen ollut kesäkuun alusta työtön ja satunnaisesti hoitanut tuttavaperheen lapsia päivisin. Ammatiltani olen lapsiin ja nuoriin suuntautunut lähihoitaja, mutta ollut toisen alan töissä lähes 10 vuotta ja olen palaamassa hoitoalalle, tosin työkokemusta ei oikeasti ole kuin pari vuotta ennen hyppäämistäni toiselle alalle.

Nämä kesän keikkahommat olen tehnyt ystävyyden nimissä eli en ole palkkaa saanut tai mitään muutakaan enkä ollut vaillakaan. Nyt ajattelin kysyä tuolta ystäväperheeltä, jos kirjoittaisivat minulle työtodistuksen koko kesältä seur. työnantajaa varten, ei työkkäriä. Eli siis uusi työnantaja luulisi minun olleen koko kesän lastenhoitajana perheessä päivittäin.

Onko iso huijaus?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso huijaus.

Vierailija
2/3 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä idea. Tee ihmeessä eikä kyse ole edes huijauksesta.Esim. nuorethan tekee jatkuvasti työharjoittelujakin ilman palkkaa joista he saa todistuksen.

Kaikki kokemus on hyväksi eikä todistukseen/suosituskirjeeseen merkitä palkkaa eikä palkkioita eikä etuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et olisi rehellinen ja pyytäisi heitä kirjoittamaan suosituskirjeen? Ei sillä nyt ole niin suurta eroa kumpi se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi