Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö miehet mikä tekee naiseen vaikutuksen?

Vierailija
31.07.2020 |

Itsevarmuus. Ei siis se että esitätte itsevarmoja. Eikä se että luulette olevanne lahja maailman naisille.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu lompakko sen tekee

Vierailija
2/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Sitä ei miehet vaan yleensä ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin itsevarma, että pärjään ilman naisia.

Vierailija
4/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu. Kysyt naiselta mitä syöt kun omistat noin ison takamuksen...seuraavaksi kehut hiuksia..hajoita ja hallitse

mies52v

Vierailija
5/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisyys, välttelevä ja hiljainen käytös = itsevarmuus naisten silmissä.

Vierailija
6/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ("miehen ulee olla vahvoja ja itsevarma") lienee samanlainen nauvo, kuin se kun naisia kehotetaan olemaan miesten edessä heikkoja ja haavoituvia...

Vierailija
7/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tartte niin itsevarmakaan olla. Riittää että uskaltaa lähestyä eikä ole ihan paniikissa. Mutta jos todella viet, hän vikisee.

Vierailija
8/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippelin kuvat yleensä tekee vaikutuksen.

Vierailija
9/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pippelin kuvat yleensä tekee vaikutuksen.

Ymmärsin että aloituksessa tarkoitettiin positiivista vaikutusta, ei negatiivista.

Vierailija
10/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Mä olen teini-ikäisestä asti viehättynyt epävarmoista miehistä. Edelleen sukat pyörii jaloissa jos huomaan että mies on hiljainen ja jännittää.

Vierailija
11/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sama pätee myös toisinpäin.

Vierailija
12/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Mä olen teini-ikäisestä asti viehättynyt epävarmoista miehistä. Edelleen sukat pyörii jaloissa jos huomaan että mies on hiljainen ja jännittää.

Ai? Ei olla sit tavattu. Onko teitä useampikin?

Vierailija
13/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saldo

Vierailija
14/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta uskoisin. 

Vierailija
15/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen hyvännäköisyys usein peittää tuon epävarmuuden ja saa sen valheellisesti näyttämään itsevarmuudelta naisnäkökulmasta. Ikäänkuin sellaiselta omia polkujaan kulkevalta mystiseltä mieheltä joka ei naisia kumartele, "nytkin vain kävelee pois eikä pyri juttusille". Vaikka oikeasti raukka vaan pelkää naisia ja haluaa juosta pakoon.

Vierailija
16/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen hyvännäköisyys usein peittää tuon epävarmuuden ja saa sen valheellisesti näyttämään itsevarmuudelta naisnäkökulmasta. Ikäänkuin sellaiselta omia polkujaan kulkevalta mystiseltä mieheltä joka ei naisia kumartele, "nytkin vain kävelee pois eikä pyri juttusille". Vaikka oikeasti raukka vaan pelkää naisia ja haluaa juosta pakoon.

Jaa. Tuosta en tiedä. Itse tosiaan viehätyn niistä joiden huomaan olevan epävarmoja. En tietenkään kaikista, mutta useammin kyseessä on sellainen mies.

Vierailija
17/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta uskoisin. 

On, täällä yksi!

Vierailija
18/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisenkin tulisi olla jollain tapaa itsevarma. Esimerkiksi niin että ottaa vilpittömät kehut tai kannustukset tai tunteiden tunnustukset vastaan eikä ala väittää vastaan ja epäile mielistelyksi tai piilovittuiluksi. Se on rasittavaa.

Vierailija
19/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itsevarmuus määritellään? Onko se itsevarmuutta, että uskallan pitää esitelmän konferenssissa alan asiantuntijoille?

Vierailija
20/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten haluatte itsevarmuuden näkyvän? Itse tykkään, että mies lähestyy lempeän ystävällisesti ja hieman tunnustellen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme