Alanyan hintataso?
Ollaan lähdössä reissuun teinin ja 6-vuotiaan kanssa. Teinipoika haluaisi vaateostoksille, itse olen todella arka tinkimään, joten voisiko joku antaa vinkkejä paljonko noista feikkivaatteista kannattaa maksaa.
Poika haluaisi ainakin farkkuja, T-paitoja, huppareita ja kenkiä.
Itse ajattelin ostaa pari nahkalaukkua, eikös niistäkin voinut tinkiä? Entäs koruliikkeet, onko niissä kiinteät hinnat?
Turkissa tullut käytyä varmaankin liki 20 kertaa, mutta viimeiset 10 vuotta ollaan reissattu jossain pikkupaikossa ja ostokset jääneet minimiin. Edellisen kerran siskon mies heitettiin kojusta ulos hänen tinkiessää liian hanakasti, lisäksi meinasivat vielä liikkeen ulkopuolella vetäistä häntä turpaan :(
Kommentit (4)
Ei sitä hintatasoa kukaan tiedä, kun missään ei ole hintoja! Kiva sit maksaa jostain vesipullosta monta euroa. Kiva maa muuten, mut ostoksia siellä en tee enää lainkaan. no, yhdet Hollister-pöksyt ostin kesäkuussa reilulla 20 eurolla, oli törkeä hinta feikkiryysyistä, mut kummilapsi niitä niin kovasti hinkui tuliaisiksi. Inhoan tota tinkimispärtäkerroinkauppakulttuuria, rasittavaamkun mikä.
No ei siellä paljoakaan tinkivaraa ole. Kaikilla aika samat hinnat joka paikassa. Kannattaa ostaa vasta loppulomasta, kun on ehtinyt tutkia hintoja tarkemmin. Alkuhuumassa shoppailu ei kannata :).
Ja tietty vedättävät turisteja hinnoissa aina kun mahdollista. Kerrankin yhdellä laukkukojulla pyysivät keski-ikäisiltä saksalaisnaisilta korkeampaa hintaa samasta laukusta kuin toisella puolella kojua englantilaisilta opiskelijatytöiltä. Naisilta siis 80 liiraa, tytöiltä 40. Turkkia osaavana kysyin paljonko laukku minulta maksaisi. Pojat myivät sen 20 liiralla ;). Mutta kyseessä ei heidän mielestään mitenkään huijaus. He vain pyytävät yleensä kultakin tulotason mukaan :D.
kyllä 2-v sitten sai tingittyä paljon. pyyntihinnat oli niin korkeita.
Onko turkissa niinkun esim forever 21 bershka jne..