Onko täällä joka yö yhtä hiljaista?
Kommentit (8)
av:n parissa tänään =))
Mua harmittaa kun oisin saanu nukkua vielä ainakin 3 tuntia ennenkuin lapset herää mut jostaan syystä ei unta riittänyt ja nyt sitte oon kahvini kanssa täällä.
Ootko töissä ja koko yön valvonut vai?
Vielä pitäis jaksaa reilu tunti ja sitten nukkumaan. On ollu vielä niinrauhallinen ja hiljainen yö, ettei usko kukaan. Hyvä näin.
Mä täällä join pari kuppia kahvia, laitoin pyykit koneeseen ja siivoilin muutenkin kun mies tulee työmatkaltaan tänään ja me ollaan lasten kaa eletty kun pellossa tää viikko =)
Ollaan käyty vaan rannalla ja muutenkin ulkoiltu paljon joten on nää kotihommat vähän retuperällä. No iltaan saakka on aikaa laitella ja näyttää toi ilma olevan sen verran " huono" et tuskin rannalle tänään edes päästään.
Olen lastenkotiohjaaja. Huostaanotettujen kersojen kanssa yleensä päiväni vietän. Nyt oon muutaman yön ollu putkeen, mutta onneks näitä on vähän.
Mulla mies lähtee reissun päälle tänään, joten saan viettää laatuaikaa ihan itsekseni. Mielelläni toki olisin lasten kanssa kotonakin, muttei semmosia meille ole vielä siunaantunut. Toivossa on hyvä elää.
Aika rankka työ varmasti? Nähdä jatkuvasti sitä lapsuuden kaikista nurjinta puolta vaikka onhan huostaanotto varmaankin jossain tapauksessa lapsen pelastuskin.
Onko vanhemmat ärhäkkäitä, noloja, tyytyväisiä vai millaisia.. kun jotain tuollaista kohdalle sattuu?
Raskasta on aika-ajoin, mutta kyllä tää paljon antaakin.
Monenlaisia vanhempien reaktioita on, tän ikäisille yleensä vaan paikka vaihtuu, joten ne ei enää niin voimakkaasti reagoi.
Työ kutsuu. Nyt alkaa nuoriso heräillä, joten mä pistän koneen kiinni ja odotan, että joku tulee päästämään minut pois täältä ;)
Olen tässä jo useamman tunnin katsellut kun ei ole liikettä tällä palstalla ollut.