Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko lapsiperheellä menee kuukaudessa rahaa ruokaan?

Vierailija
31.07.2020 |

Meillä menee noin tonni. Se sisältää ruokaostokset, koiran ruoat, lapsen vaipat, työpaikalla syötävät lounaat, käsisaippuat ja vessapaperit, karkit, ym. Onko se paljon vai vähän? Paljonko muilla menee?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 hengen perhe ja noin 400e menee ruokaan.

Miksi kysyt paljonko menee ruokaan kun itse luettelet koirankin ruoat ja pesuaineet?

Koska otsikkoon mahtui vain vähän sanoja. Olisin tietenkin voinut muotoilla otsikon paremmin, mutta ajattelin, että muu teksti selventää asian. Laskin tuon tonnin ruokakauppakuiteista. me ostamme saippuat ja koiranruoat ruokakaupasta, niin siksi ne sisältyy siihen. Ap

Eli päivittäistavaroihin menee🙂. Terkuin kaupan täti.

Vierailija
62/62 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 eur kuussa, lidlissä käydään yleensä. Perheessä 5 henkeä, ei lemmikkejä. Ei tupakkaa, ei saunakaljoja kummempia alkoja. Mies syö varmaan puolet kaikista ruuista, mutta on isokokoinen ja - kulutuksinen. Eineksiä syödään jonkin verran koska helppous (ehkä 1/5 ruuista jonkin sortin einestä: esim. kastikejauhe, purkkihernari, jatkettu tomaattikeitto, schnizel, ranskis, tortillaletut, vauvan purkkisoseet... ) En leivo itse juuri koskaan, koska helppous. En tee useinkaan laatikkoruokia, vaikka olisivat edullisempia, en jotenkin tykkää niistä ja ovat hitaampia valmistaa. Hah Haa, jos jaksaisi panostaa enemmän itse tekemiseen tulisi varmaan edullisemmaksi. Ja jos ei söisi niin paljoa hedelmiä ja kasviksia... Laktoositon on aina vähän kalliimpaa mutta pakko olla sitä. Täysjyvätyotteet maksaa myös enemmän mutta ovat terveellisempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi