Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle diagnosoitu Bakerin kysta? Muu polvitaipeen ongelma?

Vierailija
31.07.2020 |

Miten tuo vaiva hoidettiin? Kestikö kauan? Saiko liikkua vai määrättiinkö lepoa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Butlerin paise. Kyynärpäässä.

Vierailija
2/11 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli isohko patti , lähti pois kuukaudessa. Ei mitää lääkitystä tarvinnut, olihan se inhottavan tuntuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hoideta mitenkään ainakaan mulla. Lääkäri sanoi vaan että vältä sellaista mistä se kipeytyy, ja thats it. Nyt se on ollut mulla kohta vuoden. Välillä pienenee, ja sit taas ottaa jostain nokkiinsa ja suurenee tennispallon kokoiseksi.

Vierailija
4/11 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli isohko patti , lähti pois kuukaudessa. Ei mitää lääkitystä tarvinnut, olihan se inhottavan tuntuinen.

Saitko jalan kokonaan suoraksi? Minä en saa, ilman kipua. Eikö sinulla ollut kipua ja jäykkyyttä, edes taivuttaessa polvea?

Ap

Vierailija
5/11 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla huomattiin bakerin kystat 2009. Ne ei ole koskaan varsinaisesti parantunut, mutta kun kiinnitin enemmän huomioon mm. oikeaan liikkumiseen niin ne ärtyvät enää harvoin. Alkuperäisenä syynä ylipaino ja liian raskas liikunta + väärät liikkeet.

Vierailija
6/11 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hoideta mitenkään ainakaan mulla. Lääkäri sanoi vaan että vältä sellaista mistä se kipeytyy, ja thats it. Nyt se on ollut mulla kohta vuoden. Välillä pienenee, ja sit taas ottaa jostain nokkiinsa ja suurenee tennispallon kokoiseksi.

No just! Mullakin 4 kk, välillä taive on isompi ja jäykempi, välillä luulen sen jo parantuneen. Onko tuo nyt ikuinen riesa? Uimisesta pitää sitten luopua. 😕 Sammakkopotkuista ei tykkää yhtään, viileässå vedessä.

Vierailija
7/11 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjlla on paha polvdn nivelrikko ja taipeessa kaksi bakerin kystaa. Kipu oli hifmuinen, mutta lepuutuksella lähti. Ei ole parikn vuoteen vaivannut. Kyllä niitä vissiin leikataan, mutta omalta osaltani ei tehty mitään.

Vierailija
8/11 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla huomattiin bakerin kystat 2009. Ne ei ole koskaan varsinaisesti parantunut, mutta kun kiinnitin enemmän huomioon mm. oikeaan liikkumiseen niin ne ärtyvät enää harvoin. Alkuperäisenä syynä ylipaino ja liian raskas liikunta + väärät liikkeet.

Kiitos. Mullakin varmaan syynä äkisti aloitettu lenkkeily, kun juoksulihakset olivat vielä olemattomat. Nyt juoksut on sitten juostu. :(

Kertoisitko, miten ehkäiset kystien ärtymistä?

Ap

Vierailija
9/11 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mjlla on paha polvdn nivelrikko ja taipeessa kaksi bakerin kystaa. Kipu oli hifmuinen, mutta lepuutuksella lähti. Ei ole parikn vuoteen vaivannut. Kyllä niitä vissiin leikataan, mutta omalta osaltani ei tehty mitään.

Kiitos. Ja juu, kipu oli aluksi sietämätön, jalalle ei voinut varata yhtään.

Sinäkin varmaan teet fysioterapeuttisia lihaskuntoliikkeitä.

Kiva, että ei enää vaivaa rampauttavasti.

Lepoko sitten on paras lääke...? Liike kun pahentaa.

Ao

Vierailija
10/11 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Bakerin kysta johti lopulta reuma-diagnoosiin. Kesti noin puoli vuotta, että selvisi.

Vierailija
11/11 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole diagnosoitu sellaista minulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi