Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia resq-puhelinsovelluksesta

opiskelijasäästää
31.07.2020 |

Oletko koskaan kokeillut Resq-sovellusta. Ystäväni vinkkasi minulle tästä ja olen aivan hurahtanut käyttöön. Olen ostanut K-Marketista jo useita leipäkasseja sekä sekaruokasseja. 4-10 eurolla saa toisinaan useiden kymmenien eurojen arvosta ruokaa. Sovelluksessa on käynnissä kampanja, jossa koodilla MIY-907 saa ensimmäisestä annoksesta 50% alennuksen. Elokuussa arki muuttuu opiskelija-arjeksi ja toivon, että tarjouksia tulee syksylläkin yhtä paljon kuin nyt. :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt pitkään. Täällä ei vaan ole kaupat liittyneet siihen ja ravintoloitakin on vain muutama. Paikallisesta kiinalaisesta ainakin saa usein kunnon sapuskat pariksi päiväksi n. 5 eurolla.

Vierailija
2/9 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt pari vuotta. Meidän kaupungissa monet K-Marketit ovat siinä mukana ja saan todella usein mahtavia ruokakasseja, leipäkasseja tai hevikasseja ihan minihintaan.  Tosin niitä havittelee moni muukin, ettei aina ehdi edes napata. Pakastin tursuaa välillä niin, että on pakko pitää taukoa resq:n kanssa. Keväällä ostin usein myös ruoka-annoksia esim. abcilta, kun ei aina jaksanut ruokaa alkaa vääntää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt ja oikein hyvä idea. Lopetin kun ilmoitukset tulivat liian myöhään, kaikki oli jo myyty.

Vierailija
4/9 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä idea ja alussa sitä ruokaa oikeasti myytiin ulosheitohintaa mutta nyttemmin ravintolat on alkaneet tulla ahneiksi. Jotain päivän seissyttä sushia tai kuivahtanutta pullaa pitäisi ostaa 10% alennuksella? Ei kiitos.

Vierailija
5/9 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan hurahtanut näiden diilien kyttäämiseen. Meilläpäin muutama K-kauppa myy paistopistekasseja, leipäkasseja, hevikasseja ja yllätyskasseja, monesti ne tulevat aikaisin aamulla myyntiin ja pitää napata heti jos haluaa. Muutamasta sushipaikasta saa 10-12 kpl sushisettejä tai kastike+riisi halvimmillaan 2,50-3,50e hintaan. 

Ainoa vikaostos oli ottaa 7e paistopistekassi. Siinä oli niin älyttömästi kaikkea, että en syönyt juuri mitään muuta koko päivänä. Lapset vetivät munkkeja ja donitseja innoissaan. Annoin työkaverillekin osan. Myöhään illalla söin vielä pasteijan ja viinerin ja ajattelin, ettei tässä ole oikeasti mitään järkeä. Ihan liian iso läjä kerralla syötäväksi meidän perheelle eikä ole olokaan hyvä kun vetää leipää ja pullaa. Röyh. 

Vierailija
6/9 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko tulee jotain ostettua, lähinnä juuri noita K-kauppojen ruokakasseja. Tosi hyvä systeemi mun mielestä. Mutta on niillä kasseilla tosiaan muitakin ottajia, että nopea saa olla kyllä.

Vierailija
7/9 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimatkalla työpaikalta on matkan varrella kolme ravintolaa jossa on näppärä piipahtaa ja ruokaa pelastella. 

Kyttään kahvitauolla 14:00 mitä on tarjolla (näissä loppuu lounas tuolloin), ja välillä nappaan kuljeksimasta jonkin annoksen. 

Työpaikkaa vastapäätä on kahvila josta välillä nappaan eilisiä sämpylöitä työmatkalla. 

Hinnat ovat aidosti sopivat, ruoka-annos n. 4-5€ ja sämpylät yleensä 3€ 3kpl. 

Normihinta annoksissa 10€ pintaan, ja sämpylät yksittäin tuoreena 4€

Kahvilassa harvoin mutta välillä myös ruoka-annoksia jotka niin suuria että syön siitä kaksi lounasta töissä. 

Hinta myös n. 4€, mutta nämä menevät ymmärrettävistä syistä kuin kuumille kiville :D

Suosittelen. 

Vierailija
8/9 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia kokemuksia: siis kärkyn lähinnä noita kauppojen leipä- ja ruokakasseja ja hevilaatikoita. Ja tosiaan helpolla niitä ei kerkiä saamaan. Oikeastaan vain jos olen valmiiksi puhelimella ja ilmoitus tulee ja menen heti ostamaan, voin ehtiä. Muita ruokia saa kyllä helpommalla. Sushia olen joskus ostanut. 16 palan boksi 6 e:lla, ei paha! 

Vierailija
9/9 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sovellus. Yhden hyvän lounaspaikan annoksista on melkein taistelu, ne tulevat jakoon klo 15 ja myyvät loppuun muutamassa minuutissa. Meillä on esim. Jungle Juice tuossa mukana eli kun olen kaupassa, kurkkaan olisiko siellä mulle alennusmoothie. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän