Jatkaisitko miehen tapailua, joka pakannut ex-vaimonsa tavarat ulos?
Eli pari krt tavannut yhtä miestä, vähän mietin olisiko kiva jne., ainakin vaikuttaa että vilpittömästi haluaisi seurustelusuhdetta jne.
Mutta... pisti korvaan kun kertoi, että kun hänen vaimo nro 2 oli matkoilla, hän oli pakannut tämän vaatteet/tavarat ja nostanut ne ulos ja lähettänyt kuvan perään tms.
Oli aiemmin kehotellut tätä, että häivy mun elämästä, mutta ei ollut vaimo tajunnut...
Ilmeisesti tätä edelsi jotain uusperheongelmia, mutta silti... (teini-ikäiset voivat hyvinkin manipuloida hommaa eli ajattelisin että jos vaimoaan rakastaa, ei toimi noin, vaan yrittää selvitellä asiat.)
Kommentit (10)
Hyvä, että mies kertoi asiasta. Nyt voit tehdä viisaan päätöksen ja jättää miehen.
Aika lapselliselta kuulostaa... En jatkais.
Ilkeä mies. Samanlaista kohtelua sinäkin saisit.
Ehkä kannattaa itse tutustua mieheen ja miettiä, onko hän sellainen jonka kanssa haluat elämäsi jakaa. Täältä palstalta käsin on aika hankala antaa neuvoja noin tärkeässä asiassa. Hiukan oudolta kaveri kieltämättä kuulostaa.
Minun ex teki noin. Sitten loukkaantui kun vein tavarani uuteen asuntooni. Hän olisi halunnut että kannan tavarani takaisin hänen asuntoonsa ja sitten harrastaisimme sovintoseksiä.
Hän oli persoonallisuushäiriöinen. Sen sain tietää myöhemmin.
Tietysti. Mieshän selvästi tekee myös kotitöitä. Niistä kotitöissä-laiskoista miehistä kun täällä niin paljon valitetaan.
Kyllä tuo jotain kertoo millainen tyyppi on kyseessä. Millainenhan on kun esim riidellään...
Miksi vaimon piti lähteä yhteisestä kodista, jos olivat vielä naimisissa?
Ei lähtisi minulla jatkoon.
Palsta ei tykkää näinpäin tilanteesta, vaan tykkäyksiä satelisi, jos nainen olisi potkaissut miehen ulos kämpästä.
Todennäköisesti siellä pihalla on joku päivä sun tavarat jos jatkat tapailua.