Olen ihastunut 10 vuotta nuorempaan mieheen
Aluksi torjuin tämän miehen, onhan hän niin paljon nuorempi. Selittelin itselleni ettei siitä tulisi mitään. Mutta joku näkymätön voima tuntuu pitävän meitä lähellä toisiamme ja yhteyksissä. Ollaan tunnettu kolme kuukautta.
Kommentit (25)
Hohhoijjaa taas. Ikä on vaan numero. Itsellänikin juttua parin 19v naisen kanssa. Who cares?
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet on ihania
Annappas heidän olla ikäistensä kanssa, limanuljaska
Tuo kommentti esitetään vain nuorista naisista kinnostuneille keski-ikäisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Minun ihastus on 18 v minua nuorempi. Hän on mies ja minä nainen. Tätäkin harvat ymmärtää. " ei tuu kestämään ", " mitä teette kun jäät eläkkeelle ja hän on vielä työelämässä"....niinpä. Eihän sitä tiedä vaikka kuoltais huomenna, elämä on liian lyhyt aika jahkailuun. Päätimme että nautitaan nyt!
hahha, varmaa jostai k eeeeeeeehitys maasta sun rakasD:DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet on ihania
Annappas heidän olla ikäistensä kanssa, limanuljaska
Itse ajattelen, että jos on yli 28 v. niin on jo sen verran aikuinen, että no problem. Kaverit kylläkin nauraa tuolle 28 ikärajalle, en tiedä itsekään, mistä oon sen keksinyt. Rakkautta tuntuu olevan niin vaikea löytää, että en enää jaksa piitata ikäeroista.
Minun ihastus on 18 v minua nuorempi. Hän on mies ja minä nainen. Tätäkin harvat ymmärtää. " ei tuu kestämään ", " mitä teette kun jäät eläkkeelle ja hän on vielä työelämässä"....niinpä. Eihän sitä tiedä vaikka kuoltais huomenna, elämä on liian lyhyt aika jahkailuun. Päätimme että nautitaan nyt!