Olen ihastunut 10 vuotta nuorempaan mieheen
Aluksi torjuin tämän miehen, onhan hän niin paljon nuorempi. Selittelin itselleni ettei siitä tulisi mitään. Mutta joku näkymätön voima tuntuu pitävän meitä lähellä toisiamme ja yhteyksissä. Ollaan tunnettu kolme kuukautta.
Kommentit (25)
Panen vitosen paremmaksi, itselläni pientä silmäpeliä 15 vuotta nuoremman miehen kanssa.
parikymppisenä pojankloppina vietin oikein mukavan puolivuotisen 16v vanhemman naisen kanssa.
Kokemus oli pelkästään hyödyllinen ja positiivinen :)
Vierailija kirjoitti:
parikymppisenä pojankloppina vietin oikein mukavan puolivuotisen 16v vanhemman naisen kanssa.
Kokemus oli pelkästään hyödyllinen ja positiivinen :)
Oliko silloin Pohjanmaalla silloin painikisat. Pohjanmaallahan niitä kloppeja taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha itse olet?
Olen 28-vuotias.
Ap
Tämä en ollut minä. Olen 34-vuotias oikeasti.
Mitä sitten. Oma aviomies on 13v nuorempi mistä sen huomaa ei yhtään mistään.
no joo,olin 30v ja poika just 19v,elämäni parasta seksii...anna mennä
Nuori kulli komiasti jöpöttää. Himokas ja hormonipäinen suhde tuo uusia näkökulmia elämään
Onpas seksististä kommentointia. Huomaa, että ihmiset katsovat nykyään liikaa po*noa. Ihastumiseen liittyy vahva seksuaalisuus, tietenkin, mutta ei se ole ainoa asia.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet on ihania
Annappas heidän olla ikäistensä kanssa, limanuljaska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha itse olet?
Olen 28-vuotias.
ApTämä en ollut minä. Olen 34-vuotias oikeasti.
Ei ole väliä oletko ton ikäinen tai jos mies on 18 ja nainen 28. Kemia ja rakkaus on tärkeintä.
You go girl! 10 vuotta ei ole mitään, miehet seurustelevat 20-30 vuotta nuorempien kanssa. Ja mullakin tässä kuumat deitit tulossa 29-vuotiaan komistuksen kanssa.
N47
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitä pedofiilejä täällä on
Ja myös trolleja. Pedofiilille saisi maksaa aika paljon, että huolisi edes 15-vuotiaan saati täysi-ikäistä.
Vierailija kirjoitti:
You go girl! 10 vuotta ei ole mitään, miehet seurustelevat 20-30 vuotta nuorempien kanssa. Ja mullakin tässä kuumat deitit tulossa 29-vuotiaan komistuksen kanssa.
N47
Eihän se kiellettyä ole, moni nainen ei vaan mielellään myönnä haluavansa pinnallisen, vain seksiin perustuvan suhteen. Jos asian myöntää niin sehän on ihan ok.
Ne vanhemmat miehet on kyllä jotenkin niin... Äh... katkeria ja henkisesti pysähtyneitä. En yhtään ihmettele, että nainen ottaa nuoremman miehen.
❤️