Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paavalissa vaikutti Saatanan henki!

Vierailija
31.07.2020 |

Se mikä Jeesuksen suuhun Raamattuun on laitettu, on paavalisaarnaajien väärennöstä, EVANKELIUMIT EIVÄT OLE HISTORIANKIRJOITUKSIA, VAAN NE ON TEHTY JULISTAMISTA VARTEN. ja tuon julistamisen sanoma ei liity Jeesukseen, vaan Paavaliin.

Paavali teki liiton hänen verellään (kidutustappo) jumalajargonina (myös Jeesuksen suuhun laitettua) liton VT:n Jumala Jahveen, Baaliin, joka vaati jopa ihmis- ja lapsiuhreja poltettavaksi itselleen, jota Jeesus vastusti, joka taustoiltaan on Saatana. Tämän yhtälön pitäisi aueta aivoissa, jotta pystyisi ymmärtämään koko kristinuskon kuvion.

Paavali sanoo tehneensä kaiken itse - myös roomalaiskirjeensä toisen luvun alussa hän sanoo nimenomaan tehneensä oman evankeliumin. Ja tämä evankeliumi on Jeesuksesta Kristuksena.

Tässä nämä Raamatun kohdat, kun Paavali kertoo tehneensä tämän itse:

2. Kor. 11:2 Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen.

1. Kor. 4:15 Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää; sillä minä teidät synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa.

Gal. 1:8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.

Gal. 1:9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.

Ja Paavalin galatalaiskirjeen 3:13 sisältää sitten tuon Jeesuksen ristille kiroamisen Kristuksena.

Jeesusta ei olisi ristiinnaulittu. Se olisi ollut liian rakaa ja liian julma eikä Jumalan mukainen kristinusko ole mikään verellä läträävä vampyyrikultti toisin kuin Saatanan turmelema Paavalilaisuus. Paavali kiroaa Jeesuksen ristille sekä vainosi ja surmasi heti sen perään satoja kristitryjä järjestämissään Kristus-vainoissa. Itse revin paavalilaiset tekstit pois Raamatustani ja suosittelen muita aitoja tosikristittyjä tekemään Kerramme Jeesuksen ja Isän Jumalan tähden.

Tämä on täysin käsittämätöntä, että mikä määrä uskovaisiksi itseään kutsuvat hyväksyvät itsensä puolesta Jeesuksen kidutuskuoleman Jumalana, kun joku fariseus lupaa siitä henkilökohtaista etua, joista fariseuksista Jeesus itse sanoi, että ovat isästä perkeleestä ja vain valehtelevat! Toinen puoli kansasta on sitten täysin välinpitämätöntä ihmisuhrikulttia kohtaan, joka tappaa jopa oman Jumalansakin omaksi edukseen. Katsokaa ympärillenne, että minkälaisessa maailmassa elämme?!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen päästö. Muista hengittää.

Vierailija
2/5 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humatkaa: Paavali = Paavi

Paavi on sama kuin Paavali mutta ilman että väliin tulee -al- kuten Allah. Vatikaanissa sijaitsee itsensä paholaisen valtaistuin jolla istuu Saatanan asettama sätkunukke hallitsija ja juutalaisten salaliitto, Vapaamuurarit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet ottamatta?

Vierailija
4/5 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavi on sama kuin Paavali mutta ilman että väliin tulee -al- kuten Allah. Vatikaanissa sijaitsee itsensä paholaisen valtaistuin jolla istuu Saatanan asettama sätkunukke hallitsija ja juutalaisten salaliitto, Vapaamuurarit!

No niin egyptiläinen faarao montakos jumalaa teillä on RAM ja montako profeettaa sekä noitia ja mikä suunta sunni vai Monni vai konna vai siis vai siionisti vai siinai ...juutalaiset on synagogilla muslimit moskeijoissa kristityt kirkoissa tosin niitäkin on erilaisia . Sitten on hindut budhat jne . Kyllä on maapallo täynnä uskontoja ja profeettoja joka lähtöön . Äläkä pilkkaa Kristittyjen Jumalaa voi salama iskeä .

Vierailija
5/5 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavali on vaan suomeksi . Muilla kielillä hän oli Paulus Paul Saul siihen aikaan . EL on jumala hebreaksi . Suomeksi Jumala . Mutta profeetta ei ole mikään jumala vaikka niitä on maapallolla paljon .