Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunne Mirenan lankoja

Vierailija
31.07.2020 |

Minulle laitettiin Mirena maanantaina, eli 4 päivää sitten. Kaikki on mennyt todella hyvin. Ensimmäisenä päivän oli pientä tiputtelua ja pää oudon tuntoinen, kuin lääkepöllyssä ja väsynyt olo. Seuraavana päivänä olo oli lähes normaali. Sen jälkeen ollut illalla vain ihan pientä päänsärkyä vähän aikaa. Ei mitään muita kipuja tai vuotoa tms. Eilen suihkussa yritin kokeilla ensimmäistä kertaa lankoja, enkä niitä löytänyt. Tuntuu, että alapääni ei oikein tykännyt ronkkimisesta, sen jälkeen tuli pää hieman kipeäksi. Eli mitä pitäisi tehdä? Käydä näytillä lääkärissä, että katsovat onko paikoillaan vai onko vain langanpäät turvotuksen takia piilossa tai muiten leikattu lyhyeksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään kokemusta/tietoa?

Ap

Vierailija
2/11 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Mirenalla lanko? Lankoja?

Vierailija
4/11 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne aina tunnu. Voivat piiloutua syvemmälle. Ei huolta. Kyllä sinä huomaat, jos se tulee ulos.

Vierailija
5/11 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole tuntunut yli vuoteen. Papassa näytteenottaja sanoi, että näkee langat, jotka oli vetäytyneenä kohdunkaulakanavaan.

Vierailija
6/11 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolmas Mirena menossa enkä koskaan ole tuntenut mitään lankoja. En ole asiasta huolta kantanut. Gyne sanoi että riippuu jokaisen anatomiasta, tunteeko ne vai ei.

Vierailija
7/11 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole tajunnut ees kokeilla ja kolmas jo menossa. Hyvä, etteivät tunnu, muuten osuisivat kipeästi mieheen =)

Mulla muuten tokasta katkaistiin langat veks kolposkopian takia ja helposti se sieltä saatiin kuitenkin pois.

Vierailija
8/11 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne aina tunnu. Voivat piiloutua syvemmälle. Ei huolta. Kyllä sinä huomaat, jos se tulee ulos.

Sehän voi poistua kohdusta myös toiseen suuntaan eli vatsaonteloon.

Vierailija
9/11 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisi vatsaonteloon niin luulisi, että siitä olisi jotain kipuja? Onko muilla Mirenan käyttäjillä ollut alkuun väsymystä? Minulle tulee välillä tosi kova väsymys ja uupumus, joka selvästi liittyy Mirenaan. Tuntuu, että näiden alkuoireiden kanssa on ihan yksin. Mikä on normaaalia mikä ei? Toki sain ”käyttöopaan” mukaan laiton yhteydessä, mutta silti.

Ap

Vierailija
10/11 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tamppoonia käyttää jos lankoja ei tunnu? Eihän ne silloin voi takertuakaan tamppooniin?

Ap

Vierailija
11/11 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän voi poistua kohdusta myös toiseen suuntaan eli vatsaonteloon.

Tuon kyllä huomaisi.