Powerparkin Skaala-ravintolassa ruokailleet, olisi kysyttävää!
Eli tarkoitan sitä pizzapaikkaa joka on siellä toisessa kerroksessa... siellähän ennen sai syödä "Rax-periaatteella" eli kun maksoi niin sai syödä niin paljon kuin jaksoi. Nyt siellä onkin siirrytty johonkin kilohinta-systeemiin eli annoksen koon perusteella määräytyy hinta? Miten tuo käytännössä toimii?
Viime kesältä tosin on huonoja kokemuksia kyseisestä ravintolasta, pizzat oli jatkuvasti loppu, kun meni hakemaan lisää, ei useinkaan ollut ainoatakaan pizzanpalaa, ja kahvia ei saanut ollenkaan (toissakesänä kahvi kuului myös hintaan)...
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 14:35"]
Tuttu kertoi, että lautaselle otetaan heti kaikki mitä halutaan ja maksetaan lautasen painon mukaan. Lisää ei voi hakea ja tuttuani hieman harmittikin se, että ruoka jäähtyy lautaselle ennen kuin kaiken ehtii syödä. Itse olen käynyt vain alakerran hampurilaispaikassa ja se toimi ihan hyvin.
[/quote]
Öh, olisko siinä tapauksessa otettu hieman liikaa ruokaa...?
Tuttu kertoi, että lautaselle otetaan heti kaikki mitä halutaan ja maksetaan lautasen painon mukaan. Lisää ei voi hakea ja tuttuani hieman harmittikin se, että ruoka jäähtyy lautaselle ennen kuin kaiken ehtii syödä. Itse olen käynyt vain alakerran hampurilaispaikassa ja se toimi ihan hyvin.