Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olette kertoneet raskaudestanne?

Vierailija
04.07.2013 |

Itse ajattelin, että kukin huomaa sitten kun huomaa mutta vanhemmille haluaisin kertoa; tiedän, että varmaan repeävät riemusta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöstä... vanhemmille ja esimiehelleni viikon 12 jälkeen, muille sitten hieman myöhemmin. Raskaus rupesi näkymään varmaan jossain viikolla 15-16 joten ei se kovin pitkään tietysti pysynyt salaisuutena. Niin ja yhdelle ystäväpariskunnalle taidettiin kertoa jo ennen viikkoa 12 kun oltiin yhdessä laivalla, asia tuli ilmi kun en juonut viiniä ruoan kanssa.

Vierailija
2/3 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sen jälkeen kun tein raskaustestin, minkä tein kun kuukautiset oli päivän myöhässä. Silloin alkoi nimittäin kamala kuvotus ja oksentelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on kerrottu aina heti kun on itse saatu tietää. Monihan odottaa vko 12 asti mitä en ihan itse ymmärrä. Toki keskenmenon riski on isompi ennen rv 12, mutta ei se kertominen sitä riskiä kasvata ja toisaalta mun mielestä jos keskenmeno tulee kertomisen jälkeen (on se sitten rv 8 tai rv 20) niin esim. vanhempieni on ihan hyvä tietää.

Itsestäni olis tuntunut tyhmältä erikseen salailla ja peitellä asiaa. Ekan kohdalla olin niin järkyttynyt, että oli pakko purkaa tunteita läheisille, muiden kohdalla olen ollut onnesta niin soikeana että on pitänyt päästä riemuitsemaan muiden kanssa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan