Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mammanpojat väittävät että ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunusta ei tarvi tehdä väitöskirjaa vaikka niiden kysymykset vaativat väitöskirjan tapaista vastausta.

Vierailija
30.07.2020 |

Tasa-arvoa sensuroida tälläinen keskustelu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Tasa-arvoako tälläinen keskustelu sensuurilla?

Vierailija
2/6 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Otin lääkkeni äsken. Se vaikuttaa juuri nyt heti pian. Voitte aloittaa keskustelun rakentavammin kuin huutaa solvauksiaKamelinpaskaLääkkeistänne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette säälittäviä kuin te vaaditte vastauksia kysymyksiin jotka ovat vaikeuta ja ajankohtaisia, varsinkin kuin minulla ei ole ihmuskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunua päässä eikä jalohopeaa ç-ľ-í-p-p-e-ŕ metalliani kädessäni ja te kiellätte ihmuskunnan äänestyksen minulta.

Vierailija
4/6 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija]Te olette säälittäviä kuin te vaaditte vastauksia kysymyksiin jotka ovat vaikeita ja ajankohtaisia, varsinkin kuin minulla ei ole ihmuskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunua päässä eikä jalohopeaa ç-ľ-í-p-p-e-ŕ metalliani kädessäni ja te kiellätte ihmiskunnan äänestyksen minulta.

Vierailija
5/6 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette säälittäviä kuin te vaaditte vastauksia kysymyksiin jotka ovat vaikeita ja ajankohtaisia, varsinkin kuin minulla ei ole ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunua päässä eikä jalohopeaa ç-ľ-í-p-p-e-ŕ metalliani kädessäni ja te kiellätte ihmiskunnan äänestyksen minulta.

Vierailija
6/6 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.