Naisen motiivi lähestymiseen
Nainen vuosien takaa otti yhteyttä ja kyseli, jos pystyisimme yhdessä lasten kanssa osallistumaan yhteiseen harrastukseen. Aikoinani tarjosin hänelle itselleen tuollaisen mahdollisuuden, mutta silloin hän oli vielä avioliitossa ja mitään suhteen tapaista ei ollut ilmassakaan. Hänelle tuli kuitenkin ero ja sen jälkeen hän kyseli uudestaan mahdollisuutta harrastaa yhdessä, mutta silloin olin jo itse suhteessa. Olemme olleet koko ajan FB-kavereita ja hän selvästi seurannut elämääni. Nyt olen taas vapaana ja hän tosiaankin otti yhteyttä, kuitenkin lapset esiliinana. Väkisinkin sitä tulee miettineeksi hänen motiivejaan tähän yhteydenottoon, koska sosioekonomisesti hän tulee pari pykälää korkeammalta. Haluaako hän vain tarjota lapsilleen kokemuksia, vai kivaa myös itselleen. Mä olen perinteisesti ollut sellainen hyväntahtoinen ja hyväuskoinen hölmö naisten suhteen, mutta iän ja kokemuksien myötä tuo naivius on kyllä pikkuhiljaa karissut. Siksi tällaisia pohdiskelen.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ei se täältä kyselemällä selviä.
Ei varmasti, mutta aina sitä voi spekuloida.
ap
Tämähän nyt voi olla mitenkä vaan. Ehkä haluaa ns. lapsiperhekaveria tai sitten on ihan sillee kiinnostunut sinusta. Mene, koe ja palaa tänne kertomaan miten oli.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän nyt voi olla mitenkä vaan. Ehkä haluaa ns. lapsiperhekaveria tai sitten on ihan sillee kiinnostunut sinusta. Mene, koe ja palaa tänne kertomaan miten oli.
Että nainen haluaisi lapsiperhekaverin ikäisestään miehestä? En vaan jaksa pitää tuota kovinkaan todennäköisenä. Löisitkö vetoa tuon puolesta?
ap
Ei se täältä kyselemällä selviä.