Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotkan koronatartuttaja

Vierailija
29.07.2020 |

Jonkun seurueen mukana oli Amarilloon mennyt oireileva koronatautinen.

Eikö kellään porukassa ollut kanttia komentaa sairasta pois.

Ravintola aikoo tarkistaa turvaohjeitaan eli ilmeisesti tiukka linja mikäli epäilys ja havaitaan oireita.

Sairastuneelta todella itsekästä tunkea mukaan juhlaporukkaan

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei pääse testeihin.

Missä päin Suomea ei pääse? Ainakin Pirkanmaalla pääsee. Itse juuri eilen kävin todella lievillä oireilla (pientä lämpöä, nuhaa, lievää päänsärkyä). Enpä usko, että on koronaa, mutta varmuuden vuoksi hyvä testata.

Vierailija
22/27 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa,kun työt alkavat ja täytyy bussilla kulkea. Asun Vantaalla. Ei ole autoa. Olen jopa ajatellut, että ostaisin jonkun vanhan kotteron työmatkoja varten, kunnes rokote tulee.

Todella edesvastuutonta hallitukselta, ettei se jatka edes etätyösuositusta kaikille joille se on mahdollista. Esimerkiksi oma työnantajani jatkaisi etätyökäytäntöä 100% varmasti jos se olisi hallituksen virallinen linja. Nyt kun ei ole, palataan toimistolle.

Sama. Toimistolle palattiin heti, kun ensimmäinen suositus päättyi. Kesäkuun kk-palaverissa pomo oli aivan innoissaan, miten tuottavat huti-toukokuu oli olleet. No totta kai, kun kerrankin sai keskittyä töihin. Silti nyt istutaan taas toimistossa kärsimässä huonosta ilmanvaihdosta ja jatkuvista keskeytyksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa,kun työt alkavat ja täytyy bussilla kulkea. Asun Vantaalla. Ei ole autoa. Olen jopa ajatellut, että ostaisin jonkun vanhan kotteron työmatkoja varten, kunnes rokote tulee.

Eikö siellä pysty liikkumaan polkupyörällä? Asun tosin aika pohjoisessa, mutta kuljen työmatkani (12 km yhteensä) polkupyörällä ympäri vuoden.

Vierailija
24/27 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oli tietojen mukaan oireinen.

Linkki?

Vierailija
25/27 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä sen verran varovainen, etten ehdoin tahdoin mene mihinkään bileisiin yms tilaisuuksiin missä enemmän väkeä.

Vierailija
26/27 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret levittää tartuntaa nyt, ei vanhemmat mökkeilijät.

Vierailija
27/27 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä pysty liikkumaan polkupyörällä? Asun tosin aika pohjoisessa, mutta kuljen työmatkani (12 km yhteensä) polkupyörällä ympäri vuoden.

Jestas näitä kysymyksiä. Ei kaikilla ole 6 km työmatka.