Kotkan koronatartuttaja
Jonkun seurueen mukana oli Amarilloon mennyt oireileva koronatautinen.
Eikö kellään porukassa ollut kanttia komentaa sairasta pois.
Ravintola aikoo tarkistaa turvaohjeitaan eli ilmeisesti tiukka linja mikäli epäilys ja havaitaan oireita.
Sairastuneelta todella itsekästä tunkea mukaan juhlaporukkaan
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa,kun työt alkavat ja täytyy bussilla kulkea. Asun Vantaalla. Ei ole autoa. Olen jopa ajatellut, että ostaisin jonkun vanhan kotteron työmatkoja varten, kunnes rokote tulee.
Todella edesvastuutonta hallitukselta, ettei se jatka edes etätyösuositusta kaikille joille se on mahdollista. Esimerkiksi oma työnantajani jatkaisi etätyökäytäntöä 100% varmasti jos se olisi hallituksen virallinen linja. Nyt kun ei ole, palataan toimistolle.
Sama. Toimistolle palattiin heti, kun ensimmäinen suositus päättyi. Kesäkuun kk-palaverissa pomo oli aivan innoissaan, miten tuottavat huti-toukokuu oli olleet. No totta kai, kun kerrankin sai keskittyä töihin. Silti nyt istutaan taas toimistossa kärsimässä huonosta ilmanvaihdosta ja jatkuvista keskeytyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa,kun työt alkavat ja täytyy bussilla kulkea. Asun Vantaalla. Ei ole autoa. Olen jopa ajatellut, että ostaisin jonkun vanhan kotteron työmatkoja varten, kunnes rokote tulee.
Eikö siellä pysty liikkumaan polkupyörällä? Asun tosin aika pohjoisessa, mutta kuljen työmatkani (12 km yhteensä) polkupyörällä ympäri vuoden.
Vierailija kirjoitti:
oli tietojen mukaan oireinen.
Linkki?
Mä olen kyllä sen verran varovainen, etten ehdoin tahdoin mene mihinkään bileisiin yms tilaisuuksiin missä enemmän väkeä.
Nuoret levittää tartuntaa nyt, ei vanhemmat mökkeilijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä pysty liikkumaan polkupyörällä? Asun tosin aika pohjoisessa, mutta kuljen työmatkani (12 km yhteensä) polkupyörällä ympäri vuoden.
Jestas näitä kysymyksiä. Ei kaikilla ole 6 km työmatka.
Missä päin Suomea ei pääse? Ainakin Pirkanmaalla pääsee. Itse juuri eilen kävin todella lievillä oireilla (pientä lämpöä, nuhaa, lievää päänsärkyä). Enpä usko, että on koronaa, mutta varmuuden vuoksi hyvä testata.