Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Torjuin miehen koska järki niin sanoi,

Vierailija
29.07.2020 |

ei ollut omaisuutta ja alkoholikin maistuu.
En olisi uskonut, mutta taisi olla väärä päätös, koska heppu pyöriin mielessä joka päivä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisuuskin puuttui! Kunnon sika luuli saavansa palkinnon sinusta

Vierailija
2/15 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on huono jos alko maistuu, mutta kuinka pinnallinen gold digger harrastelijaprostituutti oikein olet, jos omaisuuden puute on syy jättää mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olikin sielunkumppani....

Vierailija
4/15 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on jo viisikymppinen, eikä hyvästä työurasta huolimatta ole mitään omaisuutta, niin onhan se vähän outoa.

Itse tulen omillani toimeen ja elätän lapseni.

-ap

Vierailija
5/15 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittehan elellä sinun omaisuudellasi. 2000 luvulla on sallittua naisenkin maksaa.

Vierailija
6/15 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän käyttää alkoholia runsaasti, niin ehkä se oli oikea päätös.

Vierailija
7/15 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on jo viisikymppinen, eikä hyvästä työurasta huolimatta ole mitään omaisuutta, niin onhan se vähän outoa.

Itse tulen omillani toimeen ja elätän lapseni.

-ap

Tämä se on totta.

Kehutaan kuinka vuokra on halpa (alle 500€ yksiö) ja ajetaan huonolla autolla. Mitään omaisuutta ei ole ja samaan ikään olen kasvattanut 2 lasta aikuiseksi, maksan asuntolainaa ja ajan myös vanhalla autolla.

Ja mitä ilmeisemmin tulot ovat saman sorttiset eli käteen jää noin 2000 palkasta. Elaria tuli yhteensä 300 ja lapsilisät ja satavarmasti lasten rahat meni lapsiin polkupyörät sun muut bensarahat.

Ja sit siinä on muka mätsii ja unelmien mies tulevaisuudelle. Olen sanaton.

Vierailija
8/15 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän. Itse jätin miehen joka kaikin puolin oli täydellinen, älykäs, samat kiinnostuksen kohteet ja arvot mutta ei emotionaalista älykkyyttä yhtään. Sanoi asioita jotka satuttivat eikä edes tajunnut miten toista pitää kohdella, valehteli tunteistaan. Ihmetyttää miksi silti ajattelen tätä miestä...kaiketi kun en ole muuten ketään tavannut jolla oikeasti oli samat elämän tavoiteet ja ajatusmaailma kuin minulla älyllisellä puolella. 

Vierailija
9/15 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvuus se vain kuiskii jos juoppoa tai lusmua jää kaipaamaan. Korjaa itsessään ne tekijät jotka haluaa pelastaa ja auttaa ihmisiä. Sillä niistä pääsee.

Vierailija
10/15 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Ja sen päälle vielä melkoinen moukka.

Vierailija
11/15 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkes sanoo kotiin mee

- on juhlat loppuneet

Sincci

Vierailija
12/15 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittehan elellä sinun omaisuudellasi. 2000 luvulla on sallittua naisenkin maksaa.

Onhan se joo, mutta nää tapaukset on niitä jotka dokaa omat rahansa ja olisivat sit naisesta kaiken mitä irti saa. Jos pyytää ostamaan edes kerran ruokaa niin alkaa itkuvirsi kun ollaan joka puolelle velkaa eikä pysty vaikka kuinka haluaisi.

Vierailija
13/15 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin parisuhde on sellainen, että toisessa on ne kaikki halutut piirteet.

Eikö kannata ottaa se, jonka kanssa voi keskustella mistä vain, ja jonka kanssa on kemiaa? Kaikki muu on väliaikaista, noita tarvitaan koko ajan.

Vierailija
14/15 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symppis mies...nooh lähden kalastamaan muita kaloja.

Vierailija
15/15 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ymmärrän. Itse jätin miehen joka kaikin puolin oli täydellinen, älykäs, samat kiinnostuksen kohteet ja arvot mutta ei emotionaalista älykkyyttä yhtään. Sanoi asioita jotka satuttivat eikä edes tajunnut miten toista pitää kohdella, valehteli tunteistaan. Ihmetyttää miksi silti ajattelen tätä miestä...kaiketi kun en ole muuten ketään tavannut jolla oikeasti oli samat elämän tavoiteet ja ajatusmaailma kuin minulla älyllisellä puolella. 

Sama, mutta nyt 6 vuoden jälkeen ymmärrän, että tein oikean päätöksen. Järkeä kannattaa kuunnella :)