Hercule Poirot faneja odottaa jatkossa ikävä järkytys
Jos olet Ylellä esitetyt Hercule Poirot elokuvasarjan fani niin älä lue tätä pidemmälle.
https://www.hellomagazine.com/film/2020072894335/agatha-christie-how-do…
Mutta karu järkytys on tämä: Hercule Poirot kuolee tulevissa jaksossa vanhuuuteen.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö se jakso jo tulee 😢
No onhan se esitetty Suomen telkkarissa jo ennenkin.
Kumpi muuten oli sinusta parempi? Tää nykyinen uudempi sarja joka pyörii nyt tv:ssä vai se vanhempi 80-luvun sarja jossa oli paljon Art Deco tyylisiä elementtejä ja vaikutteita kuten esim sarjan alkutunnarissa:
Minä ainakin kaipaan tätä vanhempaa.[/quotOlen viihtynyt molempien parissa. Kunhan on David Suchet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi muuten oli sinusta parempi? Tää nykyinen uudempi sarja joka pyörii nyt tv:ssä vai se vanhempi 80-luvun sarja jossa oli paljon Art Deco tyylisiä elementtejä ja vaikutteita kuten esim sarjan alkutunnarissa:
Minä ainakin kaipaan tätä vanhempaa.
No eikös se ole samaa sarjaa? Samat henkilöthän niissä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin kaipaan tätä vanhempaa.No eikös se ole samaa sarjaa? Samat henkilöthän niissä on.
Minua ainakin harmittaa että kortit pöydässä tehtiin jossain vaiheessa kokonaan uudelleen noin 40 minuuttia pidempänä versiona. Tää uusintaversio ei päässyt samaa tunnelmaa kuin sarjan vanhempi versio jaksosta. Mutta eniten kaipaan alkuperäisen tunnarin ja Art Deco teeman puuttumista.
Ohops, väärä linkki vaikka oikea tunnari. Siis tämä: