Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvojen ja päänahan hikoilu, mikä auttaisi?

Vierailija
29.07.2020 |

Tästä aiheesta löytyy useita ketjuja vuosien takaa, mutta kaikissa on sama ongelma. Ihmiset jakavat omia kokemuksiaan, mutta apukeinoja ei löydy. Toki on hyvä tietää, ettei ole yksin ongelmansa kanssa, mutta olisiko joku kohtalotoveri löytänyt ratkaisun/helpotuksen? Itse kävin lääkärilläkin kyselemässä, enkä tullut sen viisaammaksi.

Kovin kiusallista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin hikosi päästä,olin ihan kohtuu painoinen,syytä ikinä löytynyt??se oli outoa,liittyikö jännitykseen.Myöhemmin vaiva katosi..

Vierailija
2/5 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut että sitä pitäisi jotenkin estää. Olen oppinut elämään asian kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hikoilu on aivan älytöntä niin botox varmaan voi auttaa siihen? Sitä käytetään mm. kämmenien liikahikoiluun.

Lievempään, ns. normaalin rajoissa olevaan hikoiluun, ei oikein taida olla hoitokeinoja. Päivittäin suihkussa kannattaa käydä, jotta sänky ei muutu rasvaiseksi eikä iho ärsyynny. Unenlaadun kannalta suosittelen vaihtamaan tyynyliinan todella usein, useamman kerran viikossa. Nämä nyt olen todennut itselleni hyviksi.

Vierailija
4/5 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ajatellut että sitä pitäisi jotenkin estää. Olen oppinut elämään asian kanssa.

Aidosti ihailen sinua, ettei ko. vaiva häiritse. Itse olen epävarma ja koen tämän ongelmaksi. Esim. eilen oli todella painostava ilma ja pankissa asioidessani, häpesin olemustani niin, että vaikutin varmaan ryöstön suunnittelijalta, hikoilevien kasvojen ja pälyilevien silmien ansiosta...

Olen kolmekymppinen ja hoikka, joten kyseessä eivät ole kuumat aallot tai ylipaino.

-Ap

Vierailija
5/5 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Petivaatteet pidän aina puhtaina, mutta tuo botox on uusi asia. En haluaisi kasvojen luonnollisia piirteitä muuttaa, eikä vuosien karttumisessa ole minulle mitään ongelmaa, mutta jos tuon pystyisi huomaamattomasti tekemään ja auttaisi, niin olisi kyllä pelastus.

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi