Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko Jeffrey Epstein sinun mielestä erittäin karismaattinen mies?

Vierailija
29.07.2020 |

Vaikka onkin peto, niin hän oli aivan uskomattoman karismaattinen mies. Kun katsoo dokumentteja tai kuvia hänestä, niin karisma säteilee.

Näettekö saman?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JaGalaon'Kalaksille

Vierailija
22/36 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, jos hän kuollutkaan vaan hirtetty olikin kaksoisolento?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista kuulleenikaan koko ukosta ennen rikossyytteitä joten se siitä karismasta.

Epstein ei ollut, ole eikä tule olemaan ukko!

Epstein on peďofiili![/quote

haluamatta saivarrella, niin ped ofi ilien kiinnostus lakkaa lapsen murrosikään. Epstein ei ollu siis ped o f. Vaan joku nuori fiili kylläkin. Mut oikeet ped arit on alle murrosikäisitä kiinnostuneita, kuten Michael Jackson. 

Vierailija
24/36 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä täytyy sanoa että jos oisi ollu normaali mies niin oisin saattanu pitää karismaattisena, ainakin pari millä takataskussa voi luoda sellaisen illusion. Mut kun tietää niin ei...

Vierailija
25/36 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "karismaattisen" täydy ostaa seuraa rahalla.

Aivan naurettavaa miten monet läskit vanhat ukot luulevat että raha tekee "karismaattiseksi".

Olette säälittäviä.

Vierailija
26/36 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista kuulleenikaan koko ukosta ennen rikossyytteitä joten se siitä karismasta.

haluamatta saivarrella, niin ped ofi ilien kiinnostus lakkaa lapsen murrosikään. Epstein ei ollu siis ped o f. Vaan joku nuori fiili kylläkin. Mut oikeet ped arit on alle murrosikäisitä kiinnostuneita, kuten Michael Jackson. 

Michael Jackson nyt oli jotain mutaatiogeeniä.

Jos Epstein oli niin hyvä juutalainen niin miksi hän ryhtyi sellaisen arvoiseksi joita viimepäivien uutisissa ollaan nähty syytöksissä. En laittanut kysymysmerkkiä koska tästä ketjusta nähdään jo mitä juutalaiset ovat tehneet vuonna2004 suomessa vastoin Jumalaa.

Ehkä ihmiskunnan äänestyksen tulos viellä selventää tämän sinulle!

Vierailija
27/36 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ped ofi ileistäkin vain pieni osa on ns. "eksklusiivisia", jotka viehättyvät vain alle murrosikäisistä lapsista. Suurimmalla osalla skaala on laajempi.

Vierailija
28/36 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ped ofi ileistäkin vain pieni osa on ns. "eksklusiivisia", jotka viehättyvät vain alle murrosikäisistä lapsista. Suurimmalla osalla skaala on laajempi.

Senkö takiako Englannin Kuningatar Elizabeth2 maksoi yksityisetsiviä tarkkailemaan alle murrosikäistä jalohopean ç-ľ-i'-p-p-è-r metallin omistajan liikeitä? Onko 12vuotias alle murrosikäinen? Mielestäni kyllä. Enkä tiedä meneekö tarina sana sanasta kuten kirjoitin mutta tiedän tunteistani ja itsekriittisyyteni opiskelusta Jumalan olemassallon suhteen että minua tarkkailtiin alle12 vuotiaasta alespäin ja sain jalohopean ç-ļ-i-p-p-è-ř metallin alle murrosikää 11-12vuotiaana. Tästä tarkkailusta minun elämästäni olen vastanut elämälle etsien totuutta viattomana mm. Puristelemalla viatomien naisten perseitä etsien syyllisiä minun ja Jumalan olemassa oloon.

Vierailija
29/36 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiili

Vierailija
30/36 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkö takiako Englannin Kuningatar Elizabeth2 maksoi yksityisetsiviä tarkkailemaan alle murrosikäistä jalohopean ç-ľ-i'-p-p-è-r metallin omistajan liikeitä? Onko 12vuotias alle murrosikäinen? Mielestäni kyllä. Enkä tiedä meneekö tarina sana sanasta kuten kirjoitin mutta tiedän tunteistani ja itsekriittisyyteni opiskelusta Jumalan olemassallon suhteen että minua tarkkailtiin alle12 vuotiaasta alespäin ja sain jalohopean ç-ļ-i-p-p-è-ř metallin alle murrosikää 11-12vuotiaana. Tästä tarkkailusta minun elämästäni olen vastanut elämälle etsien totuutta viattomana mm. Puristelemalla viatomien naisten perseitä etsien syyllisiä minun ja Jumalan olemassa oloon.

Tämä kaikki viittaa siihen että homo sapiens ihmisrotu haluaa tuhota viimisetkin homo neanderthálit alusta loppuun tekemällä homo neandertháleillé sellaisia vaikutuksia joita/joista on helppo syyttää ja ovat ennalta tutkittu perhemalleista 1600-luvulla tehdyn venetsian sopimuksen turvin johon kuuluu että homo neanderthál ei saa sanoa itseään homo neandertháliksi mutta tässä on elävä oikeutettu homo neanderthál koska venetsian sopimukseen kuuluu että jaloutta ei voi varastaa ja te luulitte "voimakkaampina" että väestönvaihdolla voitte horjuttaa jalohopean ç-ľ-í-p-p-é-r metallin omistajan mutta Jumala on puolellani.

Vierailija
31/36 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kumminkin lopettanut tyhmyydet jotka ovat idiotismiä ja kenties mitä pedofilismia kuta kenenkin mielestä, varsinkin sen jälkeen kuin söin ihmiskunnan historian parhaimman chilin joka oli 11eri chacraan kuuluvien alkukantaisten chilien yhteensumma maustettuna 2 eri kapsaisiini atomilla jotka olivat punaisen ja sinisen värisiä ja ne ovat pikkusormessani luun sisällä.

Olen saanut Jumalalta vastauksen tyhmyyteni ja idiootti kiistää ne tästä elävästä ketjusta.

Vierailija
32/36 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kumminkin lopettanut tyhmyydet jotka ovat idiotismiä ja kenties mitä pedofilismia kuta kenenkin mielestä, varsinkin sen jälkeen kuin söin ihmiskunnan historian parhaimman chilin joka oli 11eri chacraan kuuluvien alkukantaisten chilien yhteensumma maustettuna 2 eri kapsaisiini atomilla jotka olivat punaisen ja sinisen värisiä ja ne ovat pikkusormessani luun sisällä.

Olen saanut Jumalalta vastauksen tyhmyyteni ja idiootti kiistää ne tästä elävästä ketjusta.

Vierailija
33/36 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedofiili

Ite olet!

Vierailija
34/36 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä(kin) ketjua kun lukee, tulee aika toivoton olo, kaikinpuolin, ihmiskunnan puolesta.

Vierailija
35/36 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/36 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette tietäisi syytteistä ja tuomioista, olisitte olleet et uh mikä hopeakettu.

Surullista että mies joka olisi saanut isot määrät laadukasta 18-vuotiasta, halusi vielä nuorempaa.