Mies saisi jo kosia
Mies on parasta mitä minulle koskaan tapahtunut, ja samaa sanoo hän minusta.
Meillä sujuu kaikki hienosti.
Itse ajattelen että kun se täsmälleen oikea kumppaninsattuu kohdalle, olisi mulava virallistaa suhde. Itse haluaisin tätä.
Mies ei sitten olekaan yhtä rakastunut kuin minä, kun ei kosi? Kohta kolme vuotta yhteiseloa saman katon alla.
Kommentit (34)
Ap täällä.
En halua mitään juhlia. En haaveile enää tässä iässä mistään prinsessähäisyä jne.
Minulla on yksi lapsi edellisestä avoliitosta.
Haluaisin vain virallistaa suhteen, en ole koskaan ollut naimisissa. Maistraattiin ja sillä selvä
Niin ja lapsia emme aio tehdä, tästä keskusteltu.
En siis ole nuori nainen joka haaveilee perinteisestä menosta, että kirkkohäät ja sitten lapsia.
Olen pian 40v, ja koen että sen oikean ja aidon rakkauden olen vasta nyt kohdannut ja olisi mukavaa virallistaa suhde. Mies ei tiedä ajatuksistani.
Itse en kosi ainakaan vielä, mielestäni se kuuluu miehelle vaikka toki tiedän että naisetkin kosii. Itse vain henk.koht haluaisin sen kosinnan tapahtivan miehen suunnalta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Parempi että saaki odottaa hautaan asti jos ei saa suutaan auki. Ei miehet osaa vieläkään lukea ajatuksia.
Kumma kun voidaan suuttua asioista mistä ei viitsitä sanoa mitään
Ap taas täällä.
En ole suuttunut. Ja kertokaapas miten otan asian miehen kanssa puheeksi?
Ok.. no kerran kysyin mitä miettii tulevaisuudesta, haluaisiko kenties joskus lapsia , olemmehan sentään jo 38 vuotiaita.
Koskaan aijemmin tästä ei puhuttu joten en ollut varma mitä mies ajattelee lasten hankkimisesta. Kerran tosiaan sitten kysyin. Hän sanoi että ei ole innokas hankkimaan omia lapsia. Vastasin että en itsekään ole halukas, tämä yksi lapsi riittää minulle. Hyvä, olemme samoilla linjoilla
Joten esitänkö kysymyksen naimisiinmenemisestä samalla tavalla; mitä mieltä olet avioliitosta? Oletko koksaan ajatellut tätä elämäsi aikana, haluaisitko joskus naimisiin? Vai oletko akatellut että et haluaisi?
Enhän voi mennä kysymään, että miksi et kosi tai että hei , odotan kosintaasi.
Ap
En ole ehtinyt seurata keskustelua ja kommentoida aijemmin.
Pahoittelut siitä , ja kiitos kaikille vastanneille.
Jotenkin koen araksi aiheeksi sen naimisiinmenon ottaa itse naisena puheeksi. Ajan saatossa varmasti otan, olen aina ollut suorapuheinen ja otan asioita esille. Mietin vaikutanko epätoivoiselta jos otan em aiheen esille.
Olemme päättäneet ostaa yhteisen asunnon, asunto on vielä hakusessa.
Ap
Tämä oli kahden pojan äidille mielettömän hyvä uutinen. Jos mies ei kosi, ei naimisiin mennä eli ikävää miniää en tule koskaan saamaan. Tuskin poika on niin typerä, että vastoin äidin neuvoja menisi kosimaan, kun saa kaikki avioliiton edut muutenkin yhteisestä asuntolainasta lähtien.
Mahdatko itse rakastaa miestäsi oikeasti kun et pidä suhdetta minkään arvoisena ilman kultaa nimettömässä?
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin itse miehelle sormuksen karkauspäivänä. Naimisiin ei haluta kumpikaan, mutta sormusta on kiva kantaa.
Ap, jos et puhu asiasta niin et voi tietää haluaako mies koskaan naimisiin ylipäätään. Saat siis ehkä joutua odottamaan hautaan asti.
Miten se sormus voi olla niin tärkeä asia? Olen naimisissa enkä käytä sormusta. Ei ole facebookissakaan statuksessa ”naimisissa”.
Haluan vain olla hänelle vaimo.
Sormukselle ihan sama.
En voi työni puolesta edes käyttää sormuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin itse miehelle sormuksen karkauspäivänä. Naimisiin ei haluta kumpikaan, mutta sormusta on kiva kantaa.
Ap, jos et puhu asiasta niin et voi tietää haluaako mies koskaan naimisiin ylipäätään. Saat siis ehkä joutua odottamaan hautaan asti.
Miten se sormus voi olla niin tärkeä asia? Olen naimisissa enkä käytä sormusta. Ei ole facebookissakaan statuksessa ”naimisissa”.
Kuka sanoi että sormus on tärkeä
asia??
Hah olet itsekin siis naimisissa. Ja minä kun haluan naimisiin elämäni miehen kanssa, olenkin vain sormuksen perässä vai?
Seon täysin sivuseikka., en edes käytä koruja
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
asia??
Hah olet itsekin siis naimisissa. Ja minä kun haluan naimisiin elämäni miehen kanssa, olenkin vain sormuksen perässä vai?
Seon täysin sivuseikka., en edes käytä korujaAp
Jos nyt kiukultasi luet tuon viestin jota kommentoin. Ei ollut mitenkään AP:n kommentteihin liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä tiedä onko se niin erityisen tärkeä asia. Nätti se on, ja kiva kun on sormessa. Ei sinun ole pakko käyttää, eikä kenenkään muunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kahden pojan äidille mielettömän hyvä uutinen. Jos mies ei kosi, ei naimisiin mennä eli ikävää miniää en tule koskaan saamaan. Tuskin poika on niin typerä, että vastoin äidin neuvoja menisi kosimaan, kun saa kaikki avioliiton edut muutenkin yhteisestä asuntolainasta lähtien.
No jos tuolleen olet poikasi kasvattanut, niin eipä edes ole ketään jota voisivat kosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
asia??
Seon täysin sivuseikka., en edes käytä korujaAp
Jos nyt kiukultasi luet tuon viestin jota kommentoin. Ei ollut mitenkään AP:n kommentteihin liittyvää.
Aivan. Anteeksi
Ap
16 yhteisen vuoden jälkeen menimme naimisiin juridisista syistä. Rakkaus on sitten ihan eri asia.