Rakastelua?
Olen 32-vuotias mies ja tuoreessa suhteessa. Muita naisia riittävästi takana.
Uusi naisystäväni on fiksu, nätti ja kaikkea.
Sängyssä minua vaan hieman vaivaa kun hän tuntuu olevan ihan omissa maailmoissaan. Varsinkin heti kun tule sisään niin hän aloittaa ihan vimmatun klitoriksen hieromisen, usein vielä silmät kiinni ja tuntuu että eihän siinä olla kahdestaan ollenkaan. Ihan kuin hän vain masturboisi, reagoi kyllä jotenkin liikkumiseeni hyvän olon äänillä yms.
Enpä ole tällaiseen törmännyt ennen. Jotenkin tuntuu aika ankealta tuo seksi. Hän taas tuntuu kovastikin nauttivan ja kiittelee aina miten hyvältä taas tuntui. No hän saa kyllä tuolla hinkkaamisella aina orgasmin. On selvää, että nainen saa hieroa klitoristaan yhdynnän aikana kun harva kai sitä ilman orkkua edes saa, mutta tämä on vähän jotain muuta, itseasiassa ihan koomista kun toinen hieroo itseään ihan vimmatusti eikä tunnu välittävän siitä olenko siinä vai en.
Mitä olette mieltä tälaisesta? En ole vielä viitsinyt tästä sanoa kun suhde on niin tuore. Onko tavallista tai normaaliakaan?
Kommentit (9)
Mitäs naiset ovat tästä mieltä? Ei nimittäin kulosta minustakaan ihan oudolta suht kokeneena miehenä. Tunnistaako kukaan itseään?
Vaikea se on toisesta mitään sanoa kun me naiset ollaan kaikki niin erilaisia.
Mutta luulisi että edes ihan siinä lopussa juuri ennenkuin tulee niin ei olisi enää tarve hinkata itse kuin viimeistä päivää ;)
Toihan ihan selvästi johtuu siitä, että sulla on vaan vitun pieni muna. Ei sen muijan tartteis muuten hinkata itteensä, mut pakko kai sen on jos ei ees huomaa että oot sisällä.
Hohhoijaa, ei tuo munan koosta riipu. Itsekin joskus sormetan samalla kun ukko paneksii, ihan vaan siksi jos se orkku on tiukassa ja/tai alussa meinaa tehä tiukkaa ja ihan vaan rentoutuakseen. Aina sitä sormee ei tarvii sinne väliin sotkemaan, mutta joskus. Nainen on siinä mielessä omituisempi mitä mies että jos päiväsaikaan on edes YKSI vastoinkäyminen tullut on seksin ajattelu ja siihen heittäytyminen hankalaa.
Minusta kuulostaa oudolta, että heti pitää alkaa "itsensä kanssa" hommiin. Kyllä minäkin joudun 95% seksikerroista auttamaan itseäni, mutta teen sen vasta lopuksi. Nautin ensin miehestäni, suutelen, imen, näykin, vedän hänet lähelleni, puristan pepusta jne...
No kuulostaa oudolta. Näemmä miehille tullut tasa-arvon päivät tässäkin asiassa. En tykkäisi tuollaisesta kumppanista oli se sitten nainen tai mies, joka noin käyttäytyy.
N40
Minä en saa koskaan orgasmia jollei klitorikseni saa kosketusta tavalla tai toisella. Silti mieheni tuntuu todella hyvältä sisälläni ja nautin hänen kanssaan nimenomaan. Jos nyt ajattelen niin saatan kyllä minäkin sulkea silmäni aika usein. Silti varmasti olemme yhdessä vaikka en varmaan sitten jossain vaiheessa häneen pystykään koskemaan jne. Minulla meni pitkään, että ylipäätään koskaan sain mieheni kanssa, en alkuun olisi edes kehdannut hyväilöä itseäni hänen nähtensä. Nykyään se tuntuu niin hyvältä, että jos joku sanoisi etten saa samalla hyväillä itseäni niin varmasti suuttuisin ja loukkaantuisin. Tämä nyt on vähän tällaista eri ihmisillä. Ystäväni eräs sanoi sulkevansa silmänsä, koska ei saa ilman fantasioitaan, joita ajattelee sitten aina. Hän on kyllä varmasti henkisesti aika kaukana.
Vaikea varmasti on puhua asiasta ihmiselle, joka on ehkä löytänyt oman tapansa nauttia, mutta eikös voisi vaikka sopia niin, että joka toinen kerta tekisitte asiat vähän tosin.
Pyydä häntä katsomaan sinua silmiin seksin aikana. Se auttaa jo tosi paljon. Minua masturboinnin katsominen kiihottaa, joten en pitäisi tilannetta kovin pahana.
Olen törmännyt tuollaiseen naiseen. On se varmaan ihan normaalia, outoa kyllä ja hänellä ei varmaan vaan ole kokemuksia ns. yhdessä rakastelusta. On tottunut tollaiseen ja varmaan ei muusta tiedä.
Itse aikanaan yritin puhua, että voitaisiin välillä vähän eri tavallakin, mutta olihan se aika mahdotonta puhua kun nainen nautti juuuri siten eikä paljon halunnut muuten. Oikeasti koko homma tuntui siltä, että hän masturboi ja minä siten yritän jotenkin edes saada jotain nautintoa omasta työntelystä. Itse koin jonkinlaiseksi itsekkyydeksikin. Hän vielä sai yleensä itse minua nopeammin ja ei sitten oikein mitään olisi enää halunnutkaan, oli ainakin omien sanojensa mukaan ihan onnessaan kun kestin aika kauan kun aiemmat oli kulemma tulleet tosi nopeasti. No, aika iso osa siitä kestosta kyllä johtui ihan siitä ettei paljon kiihottanut tuollainen masturbointi.
Sinuna yrittäisin jutella kuitenkin jos muuten nainen kiinnostaa.