Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttaja Turkissa

Vierailija
01.07.2013 |

Olen lähdössä ekaa kertaa Alanyaan. Ruokavalioni on tiukka, toivun syömishäiriöstä ja haluaisin syödä enemmän "tavallista" (omasta mielestäni epäterveellistä) ruokaa, jotta kaikki ei olisi niin hankalaa. Matkan aikana tuskin onnistun vielä juurikaan poikkeamaan linjastani, joten ahdistusta vähentäisi huomattavasti, jos saisin vähän osviittaa siitä, mitä paikallisista kaupoista ja ravintoloista saa. Tällä hetkellä syön pääasiassa vihanneksia, joskus hedelmiä, rasvattomia (raejuusto, rahka, jogurtti) sekä kevyitä (juustot) maitotuotteita. Täysjyvää paikan päällä tuskin juurikaan saa? Mites onko mitään proteiinipatukoita tms saatavilla? Löytyykö kaupoista esim alle 10-15% juustoja tai rasvattomia jogurtteja? Millainen on kasvisten taso? Aamiaisen syömme hotellilla. Millaista se tyypillisesti turkkilaisissa hotelleissa?

Kiitos, Jos joku viitsii auttaa!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjogurtiteissa on muuten tosia paljon rasvaa mutta kai siellakin on vaharasvaisia vaihtoehtoja.

Vierailija
22/25 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuollakseen voi pelätä öljylorausta mutta silti naamariin mätetään jotain teollisia protsku-laihdutus-patukoita...jep jep!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki on laihduttajan paratiisi, siella voi rakentaa kasvikset ja hedelmat runkona, toimivan ja terveellisen ruokavalion. Lisaksi kohtuullisia maaria tuoretta maalaisleipaa, vaharasvaista lihaa ja kalaa.  

Vierailija
24/25 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvattomia ja täysjyviä saat vaan haaveilla siellä... Kasvikset ovat parempia kuin täällä, joten nauti niistä! Patukoita siellä tuskin on tavallisisssa pikkukaupoissa ainakaan, isoista en tiedä, varmaan läytyykin.

Aamupala riippuu kovin, onko teillä turkkilainen aamiainen vai ns tavallinen, silloin sieltä löytyy kaikkea, mitä täälläkin.

Vierailija
25/25 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aiotko tehdä itse ateriat hotellilla kun mietit jotain juustojen ja proteiinipatukkojen ostamista? Itse syön lomalla kaikki ateriat ulkona, joten en tiedä tekeekö joku itse jotain voileipiä lomallaan... Ulkona syödessä vaihtoehtoja on tietysti vaikka kuinka paljon. Kaupasta ja toreilta saa tuoreita hedelmiä ja vihanneksia. Kaupasta jogurtteja, tuollapäin maailmaa kun ei oikein raejuustoja tai meidän rahkavalmisteita niin hyvin tunneta. Jotain saattaa löytyä, mutta jostain rasvapitoisuuksista pitää sitten kyllä jo tinkiä (valinnanvaraa ei ole yhtä paljon).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän