Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiaa seksistä..olisko kokemusta antaa vastauksia?

Vierailija
30.06.2013 |

Tarinani on hieman omituinen kenties, mutta kaipaan neuvoja. Olen käynyt yhdyntäkipujen vuoksi jopa synnytyslääkärillä, jolla on ollut tietoa vulvodyniasta. Hänen mukaansa minulla ei voi olla kyseistä sairautta, koska sisätutkimus onnistui. Mutta voiko lääkäri olla erehtynyt? Mitään muuta selkeää vaivaa minulla ei ole, muuta kuin ulkosynnyttimien alueella kova kipu kun yrittää harrastaa seksiä.(yhdyntä ei siis onnistu) Ei ole tulehduksia eikä sukupuolitauteja. minulla ei ole edes limakalvojen kuivuutta. ja lääkärin mukaan täysin terveet limakalvot eikä edes haavoja yms. Joten mikä voi olla? Voiko kyse olla vaan psykosomaattisista syistä. voiko tunnepuoli vaikuttaa niin vahvasti. silloisen poikaystäväni kanssa oli seksi aina onnistunut mutta kun välit rakoili ja juuri ennen kuin erottiin lopullisesti myöskään seksi ei sujunut enää....Pelkään hirveästi aloittaa seksielmän uudelleen kenenkään toisen kanssa kun pelkään että se ei onnistu ja kaikki kaatuu siihen. en uskalla ottaa asiaa myös puheeksi uuden miehen kanssa johon olen tutustunut. kun seksiä pitäisi harrastaa niin hänen olisi hyvä tietää asiasta mutta asia tuntuu niiiiiiiiin vaikealta

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei halua seksiä, on syy AINA miehessä.

Vierailija
2/9 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolot vartalot- ohjelmassa oli nainen jolla oli samanlainen ongelma. En vain muista mikä se syy oli :O se oli kuitenkin fyysinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa kuitenkin liukuvoidetta. Minulla ei ole kuivuusongelmia, mutta yhdyntä joskus sattuu ja jälkeenpäin joskus kirvelee. Liukuvoide vie ongelman pois. Ei ne lääkäritkään kaikkea tiedä ja ymmärrä.

Vierailija
4/9 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa ajaa posliini.

Mulla oli joskus yhdyntäkipuja, jotka johtui yksinkertaisesti siitä että häppärit on viivapillulla niin pienet, että karvat meni niitten yli kyrvän mukana sisään ja hankasi ulkosynnyttimiä mennessään.

Vierailija
5/9 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies sinulla ap! LOL

Vierailija
6/9 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tekokulli, liukkaria ja harjoittele niillä.

Vierailija
7/9 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli entisen tyttöystäväni kanssa sama ongelma. Emätinhdyntä ei onnistunut koko yhdessäoloaikanamme, harrastimme sitten anaali- ja suuseksiä paljon. 

En muista mitä gyne tästä aikanaan sanoi mutta joku hermo painoi jossain pahasti. Ehdotti muistaakseni botoxilla voidenkin hermojen kuolettamista.

Erosimme ennenkuin ongelma ratkesi.

Vierailija
8/9 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun neuvo on, että ota ihan rauhassa. Ei ole mikään ihme, että seksi ei onnistu jos välit raikoilevat - se, että seksi ei onnistu vastenmielisen partnerin kanssa ei ole mikään sairaus, se on ihan luonnollista.

Tähän liittyvä asia on myös, että jos et voi tästä uudelle miehellesi puhua niin mesi ei ehkä ole sulle oikea tai ainakan teidän suhde ei ole vielä sillä tasolla, että kannattaisi seksiä harrastaa. Jos sulla ei aikaisemmin ollutitään ongelmaa, etkä ole ollut onnettomuudessa tai leikkauksessa tai synnytyksessä, mikään ei ole muuttunut: Seksi onnistuu taas sit kun ei tarvi jännittää. 

Vierailija
9/9 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan mielenkiintoisia vastauksia..humoristisia jopa.. :D

t. ap..lisää mielipiteitä ja analyysejä jos löytyy! :D kiiz...