Voisitko kuvitella ostavasi Mary Kayn tuotteita?
Harkitsen konsultiksi ryhtymistä. Ovatko tuotteet sellaisia, että niitä ostetaan? Itse olen käyttänyt joitakin tuotteita vuoden ja on ne kyllä hyviä. Hintavia tosin, mutta mikäpä ei tänä päivänä maksa. Hyvää ei saa halvalla.
Kommentit (8)
En ole kuullut tai kokeillut, on osta mitään kotikutsuilta enä mene kutsuille.
Olen pari kertaa ostanut siskoni kautta, en alkaisi itse myymään niitä.
Olen ostanut. Alkuun konsultilta, nykyään tilaan Jenkeistä. Tulee postimaksuineenkin halvemmaksi kuin ostaa Suomesta. Hyviä tuotteita ovat :)
Olen ostanut aluksi, mutta sitten aloin tilata Saksasta, kun ovat siellä paljon halvempia.
En ostaisi. Haluan ostaa helposti kaupasta enkä niin, että joku tyrkyttää kutsuilla. Ovat ihan hillittömän kalliita vaikutuksiinsa nähden. Ärsyttää myös se, että firman puolesta aivopestyt konsulentit puhuvat ihan puuta heinää kun mitään oikeaa koulutusta kauneudenhoitoalalsta ei ole.
Käyköhän ihmiset ylipäätään kotikutsuilla? Mut mua epäilyttää tilata mitään iholle laitettavaa ulkomailta. Siis nehän voi olla ihan vanhoja ja huonosti säilytettyjä tuotteita. Enemmin tuen jonkin suomalaisen myyjän työtä! Ap
Niin, no ihan suomalainen USAssa asuva Mary Kay-edustaja ne tuotteet minulle sieltä jenkkilästä lähettää. Ei ole ollut laatuvikoja :)
En oo ikään kuullukaan.