Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko loukkauksena, jos baarissa tultaisiin sanomaan äkäisen näköiseksi?

Vierailija
29.06.2013 |

Olisit ihan normaalisti yksin istumassa pöydässä, etkä lainkaan vihaisena. Joku suomalainen äijä tulisi tuhannen päissään toteamaan tuollaista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ku mulle on sanottu noin monesti. Se on vaan mun naama, ilmeisesti aika tympeen näkönen välillä :D

Vierailija
2/14 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa. Joku mimmi joskus avautu et se haluis olla mun kaveri mut ei uskalla moikata ikinä kun oon aina niin äkäisen näköinen. :D Ja en ees mielestäni oo, kai se on tää naama...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mulle on pari kertaa sanottu noin, vaikka olen ollut ihan hyvällä tuulella.

Vierailija
4/14 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä johtuuko se epävarmuuden peittelystä vai mistä, mutta moni nainen näyttää todella  vihaiselta.

Vai onko kaikki alkaneet femakoiksi

Vierailija
5/14 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normisti en lähde ikinä baariin yksin... mutta siltä haukkujaltahan tuo olisi tökeröä.

Minulta lapsi usein kysyy miksi olen vihainen, vaikka olen vain ajatuksissani enkä yhtään vihainen :D Mulla onkin sellaiset kiukkurypyt silmien välissä.

Vierailija
6/14 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 19:58"]

En tiedä johtuuko se epävarmuuden peittelystä vai mistä, mutta moni nainen näyttää todella  vihaiselta.

Vai onko kaikki alkaneet femakoiksi

[/quote]

ymh.. No minä en ole milläänmuotoa epävarma, joten en sitä peittele. 
Välillä vain jos olen ajatuksissani, näytän tavanomaista äkäisemmältä, ei se ole sen kummempaa. Mieheni on sellainen joka näyttää aina äkäiseltä, ja valitettavasti hänen hymynsä on todella teennäinen vaikka hän hymyilisikin aidosti.. 

Joillain on vain sellainen naama että ilme näyttää vihaiselta.
Miehen kaveri on myös aina vihaisen näköinen. Kun tarkemmin muistelen hänen kasvonpiirteitään, on hänellä kulmaluut aika alhaalla ja otsa on matala. Hän (on nainen siis) pitää myös kulmakarvat tummina ja meikkiä on ehkä hiukan liikaa yleensä. Siitä tulee sitten sellainen vaikutelma että hän on aina vihainen.

Vierailija
7/14 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ja mun monelle kaverille on sanottu noin. Ihmettelen todellakin, mikä tuon motiivi on. Ei kukaan halua kuulevansa näyttävänsä äkäiseltä, väsyneeltä, tympätyneeltä.. Että miksi pahoittaa toisen mieli sanomalla noin? Jos tarkoitus on saada jotain keskustelua aikaiseksi, niin ei voi olla muu kun täysi idiootti. Kuka oikeesti luulee, että haluaa jatkaa juttua tuollaisen toteamuksen jälkeen?? Mun kaveri meni kerran ihan kokeeksi sanoo jollekin miehelle sanomaan, että miksi näytät niin nyrpeeltä (vaikka kuulemma ei ees näyttänyt). Mies oli suuttunut, että millä oikeudella sä tuut vieraalle ihmiselle sanomaan noin! Mua ainakin alkaa väsyttää jo ennen puolta yötä eli joo, näytän varmaan väsyneeltä ja siltä, että pitäs mennä nukkumaan. Tiedän sen itsekin. Vieraiden ihmisten ei tarvi tulla sitä mlle kertomaan.

Vierailija
8/14 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin pari kertaa sanottu baarissa. Miesten mielestä yksinäisten naisten pitäisi koko ajan hymyillä baarissa kuin idiootti itsekseen.

Vierailija
9/14 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9: Kyse ei todellakaan ole tuosta.

Älä päästä sisäistä femakkoasi valloilleen. Kitke se vielä kun voit.

Vierailija
10/14 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottukin! Ihan tavallisesti istuin minäkin. Kyseisen herran mielestä mun olis vissiin pitänyt olla yhtä hymyä ja kikatusta ja päivänsädettä! ;)

Vierailija
11/14 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jostain syystä suosittu aloitusrepla monella miehellä, en kyllä ymmärrä miksi. Ja tosiaan ihan neutraalille naamalle sanottuna tuo on aika tympee aloitus. 

Vierailija
12/14 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 20:11"]

Mullekin pari kertaa sanottu baarissa. Miesten mielestä yksinäisten naisten pitäisi koko ajan hymyillä baarissa kuin idiootti itsekseen.

[/quote]

Just tää. Mulle on monesti tultu valittamaan hymyttömyydestä tai sanottu juuri tympeän tai äkäisen näköiseksi ja yleensä olen niissä tilanteissa istunut yksin pöydässä. Pitäisiköhän tehdä testi, että mitkä olisivat kommentit, jos istuisin yksin pöydässä typerä virne naamalla ja hullunkiilto silmissä. Uskaltaisiko kukaan edes lähestyä. :D

Vierailija
13/14 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 20:15"]

9: Kyse ei todellakaan ole tuosta.

Älä päästä sisäistä femakkoasi valloilleen. Kitke se vielä kun voit.

[/quote]

Mistä sitten on kyse? Jos ei saa olla neutraalisti, kun silloin näyttää jonkun tyypin mielestä äkäiseltä, mutta ei siis pitäisi hymyilläkään typerästi? Miten sitä sitten pitäisi olla?

Vierailija
14/14 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah! Muistin juuri, kuinka ystävieni kanssa kerran Lapissa illalla eräs mies saapui pöytäämme ja tokaisi: yksi on kiltin näköinen, yksi iloisen ja yksi hällä väliä. Ei ollut kännikala ja ihan oikean ana´lyysin teki ainakin ystävistäni. Minä olin siis se hällä väliä:D En osannut loukkaantua vaan lohkaisin jotakin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä