Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori nainen lähdössä seikkailemaan Uuteen Seelantiin

Vierailija
29.06.2013 |

Tyyliin reppu selkään ja menoksi. Tarkoitus olisi olla siellä noin 8 kuukautta. Töitä olisi tarkoitus katsella paikan päällä. Olen tosi huolestunut kummityttöni turvallisuudesta. Hänen vanhempansa eivät minusta ole oikein ajantasalla, kun ajattelevat tytön siellä itsenäistyvän. Siellähän voi käydä vaikka kuinka huonosti. On lähdössä matkaan yksin. :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole aika vaikeaa kaikkien työlupien ja muun byrokratian kanssa? Jos menisi vain lomalle.

Vierailija
2/8 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimaan se sinne lähtee. Pari kiloa kortsuja mukana vaan niin pärjää hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap reppanaa :)). 

Vierailija
4/8 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ongelma oli? Onko tyttö 15-vuotias? Uusi-Seelanti = sama kuin Suomessa matkustaisi.

Vierailija
5/8 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, ajattele jos joku maori-heimo kaappaa sen! Ja tatuoi sille jonkun valtavan kuvion naamaan!

(Ja numerolle 4 kolme sanaa: working holiday -viisumi)

Vierailija
6/8 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS vastauksista. Kysyin kylläkin hieman käänteisesti, kuten täällä usein kannattaa tehdä,  eli olen tuon tytön äiti, en se kummitäti. Kummitäti näitä huoliaan minulle on selostanut viikkokausia. Tulipa kiva olo näistä kommenteista. Olen kanssanne täysin samaa mieltä ja lähetän tytön ilomielin matkaan :-)  ap

Vierailija
7/8 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi-Seelanti on melko turvallinen maa. Olen itsekin asunut siellä teininä vanhempieni kanssa, ja siellä voi elellä yhtä rauhassa kuin Suomessakin. Mikäli tämä nuori nainen on jo 18 tai yli, niin hyvää reissua vain - tulee varmasti hieno reissu! Ryöstömurhatuksi voi joutua kotonakin, jos Uusi-Seelantia pitää vaarallisena niin kannattanee ostaa bunkkeri Lapista ja muuttaa sinne. :> 

Vierailija
8/8 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sivistynyt valtio ja tietääkseni suht turvallinen. Anna seikkailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi