Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei näytä julkisesti tunteitaan- yleistäkin?

Vierailija
29.06.2013 |

Ei halaa, pussaa muiden nähden. Ikinä, koskaan! Ärsyttää suunnattomasti. Tulee tunne, kun häpeäisi minua. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, näyttääkö se tunteitaan kotona? Jos näin, niinälä hätäile, juttu on vain sinun pääkopassasi vinksallaan. Tai kokeiles vielä juottaa se mies huppeliin, mitä silloin, joko halailee =) vitsi vitsi..kaikki eivät vaan halua pussailla julkisesti, se on ihan ymmärrettävää. Se näyttääkin usein siltä, että näyttelemme tässä kun on yleisöä.

Vierailija
2/10 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotko, että mies näyttäisi kaikkia tunteitaan julkisesti? Siis myös inhoa, vihaa, ärtymystä? Vai saako mies näyttää julkisesti vain positiivisia tunteitaan?

Koska jos haluat miehen näyttävän tunteitaan muiden nähden, on sinun annettava oikeus näyttää muutakin kuin rakkautta! Itse en pitäisi siitä, jos mies julkisesti moittii vaikka läskejäni ja kertoo, miten niitä inhoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 20:04"]

AP, näyttääkö se tunteitaan kotona? Jos näin, niinälä hätäile, juttu on vain sinun pääkopassasi vinksallaan. Tai kokeiles vielä juottaa se mies huppeliin, mitä silloin, joko halailee =) vitsi vitsi..kaikki eivät vaan halua pussailla julkisesti, se on ihan ymmärrettävää. Se näyttääkin usein siltä, että näyttelemme tässä kun on yleisöä.

[/quote]

Niin, tämä on minusta tärkeää. Erään tuttavapariskunnan mies ei näytä tunteitaan julkisesti, mutta eipä näytä näyttävän heidän ollessaan kaksinkaan. (Tyyliin kävelevät metrien päässä toisistaan tullessaan romanttiselta yökävelyltä.) Suurin osa kaveripariskunnista ei erityisemmin "näytä tunteitaan", mutta heistä silti näkee, että he ovat pari ja nainenkin on tyytyväinen tilanteeseen, toisin kuin ekassa esimerkissä. Humalassa osoittavat ehkä enemmän, mutta ekan esimerkin mies enimmäkseen toisia naisia kohtaan.

Vierailija
4/10 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 20:34"]

Toivotko, että mies näyttäisi kaikkia tunteitaan julkisesti? Siis myös inhoa, vihaa, ärtymystä? Vai saako mies näyttää julkisesti vain positiivisia tunteitaan?

Koska jos haluat miehen näyttävän tunteitaan muiden nähden, on sinun annettava oikeus näyttää muutakin kuin rakkautta! Itse en pitäisi siitä, jos mies julkisesti moittii vaikka läskejäni ja kertoo, miten niitä inhoaa.

[/quote]

Ilmeisesti hän saa sitten haukkua läskejäsi kotonanne. Kuulostaa hyvin romanttiselta. Ja joku oli vielä peukuttanut tätä.

Vierailija
5/10 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hitossa on yleistä.

Missä tynnyrissä olet oikein kasvanut?

Tunteiden näyttäminen tarjoaa vastustajalle avopaikan iskeä sinne minne sattuu. Siksi on luonnollista, ettei uros osoita tunteitaan julkisesti. Evoluutiota, evoluutiota.

Miinustakaa vaan hipit, mutta näin se on.

Uuden sukupolven metroseksuaalit on asia erikseen ja kukaties 50 vuoden kuluttua miehetkin halailevat julkisesti kaikki toisiaan ja pusuttelevat naisiaan keskellä kauppaa. Kyllähän tätä jo näkee nuorempien keskuudessa.

Toisaalta nähdään myös, mihin maailma on menossa kun isät ovat luopumassa vallasta ja metroseksuaalit astumassa esiin.

Vierailija
6/10 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan mies näytä. Koskaan ei edes kädestä ole voinut pitää, kun jossain kävellään.

Kotona kaksistaan ei ole mitään ongelmaa, enemmän näyttää tunteita mitä minä. Julkisesti vaan ei voi vaikka haluaisin. Välillä se ärsyttää, mutta minkäs teet..

Vierailija
7/10 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kyllä halaisi ja pussaisi mutta itse en niin välitä. Minusta se on jotenkin epäkohteliasta muita kohtaan. Kädestä voi pitää mutta muuten en tykkää näyttää tunteitani julkisesti. Tiedän kyllä monia miehiä jotka eivät halua kiehnätä vaimossaan julkisesti. Syitä en tiedä mutta oletan sen olevan ihan normaalia jos kuitenkin kotona toimitaan toisin. Minusta on kiva vaikka suudella ja halata kaikessa rauhassa ilman katseita. Riittää, että julkisesti puhuu toiselle kauniisti ja kunnoittavasti ja on "lähellä". Minun mieheni viipottaa pitkillä jaloillaan joskus epähuomiossa kymmenen metriä edelläni. Se ärsyttää. Tulee tyhmä olo. Mutta ei mies sitä tarkoituksella tee. :D

Vierailija
8/10 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kyllä halaa ja pussaa julkisestikin. Ja myös kotona. Ollaan missä tahansa kävelemässä niin käsi kädessä mennän. Ja pusutellaan :)

Vierailija
9/10 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkiset hellyydenosoitukset saattaa loukata muita ihmisiä. Itseäni ainakin ärsyttää julkinen pussailu, ihan kuin pussailijat tunkisivat avio-onneaan nenän eteeni ja sanoisivat "teillä ei menekään näin hyvin". Mielestäni miehesi on todellinen herrasmies ja altruisti koska hän ei halua loukata ketään.

Vierailija
10/10 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 16:58"]

Julkiset hellyydenosoitukset saattaa loukata muita ihmisiä. Itseäni ainakin ärsyttää julkinen pussailu, ihan kuin pussailijat tunkisivat avio-onneaan nenän eteeni ja sanoisivat "teillä ei menekään näin hyvin". Mielestäni miehesi on todellinen herrasmies ja altruisti koska hän ei halua loukata ketään.

[/quote]

Mä en ymmärrä ihan tota ajatusmallia, että koska ei muutkaan niin en minäkään. En mä ajattele muiden avio-onnea pussatessa tms mieheni kanssa. EN myöskään ajattele muista mitään erityistä jos ne ei pussaille yms.