Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateellinen veljelle..

Vierailija
29.06.2013 |

Olen ihastunut veljeni vaimoon. Elän avoliitossa naisen kanssa ja tavallaan ainoa asia miksi olemme yhdessä on lapset. Haluan tarjota lapsille perheen. Veljeni on onnekas, hänellä on upea nainen,joka ei turhista nalkuta ja jaksaa tukea tiukankin paikan tullen. Hän on jaksanut kuunnella minunkin huoleni. Nyt olen tajunnut, että olen ihastunut korviani myöden häneen. En tietenkään aio kertoa asiaa hänelle enkä veljelleni,mutta miten saisin tuon ihanan naisen pois mielestäni???

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat hänet pois mielestäsi ottamalla etäisyyttä. Lakkaa uskoutumasta hänelle. Sinulla on vaimo. Miksi et puhu hänen kanssaan? Keskity omaan perhe-elämääsi. Nythän olet keskittynyt kadehtimaan veljesi elämää. Tee omasta perhe-elämästäsi mahdollisimman hyvä ja onnellinen. 

Sillä tavalla saat veljen vaimon pois mielestäsi. 

Vierailija
2/2 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan, keskity rakentamaan omasta suhteestasi paras mahdollinen suhde. Tuo siihen sellaisia elementtejä, joita parisuhteessasi toivot. Jos toivot, että voit uskoutua naiselle, kerro naisellesi että kaipaat sellaista ja enemmän keskusteluita. Jos hän nalkuttaa sinulle, kerro että se tuntuu sinusta ikävältä ja siltä ettei hän arvosta sinua. Tai miltä se sinusta tuntuukaan. Pyydä että hän lopettaisi sen. Olet vastuussa suhteestasi, ja rakennat sitä kaikella miten sitä elät: siitä mitä itse siihen tuot, ja tuotko riittävästi hyvää luovia asioita. Ja olet vastuussa siitä, mitä toiselta sallit: mitä otat vastaan, mitä hyväksyt. Jos naisesi toimii sinua tai suhdettanne vastaan, kerro se. Muista silti kuunnella häntä myös: mitä hän kaipaa suhteeltanne, miten hän tuntisi olonsa arvostetuksi? Loistavaa on keskustella myös siitä, millaisen suhteen haluatte teille rakentaa, mikä olisi oikeasti paras toivomanne teidän suhde? Ei vain se, mihin tyytyisitte, vaan mitä toivoisitte? Mitä toivotte elämältä ylipäätään, ja miten teidän perheessänne on mahdollista elää sellaista elämää.

Ei hyvät asiat tapahdu sattumalta tai itsestään, niin vuoksi täytyy myös nähdä vaivaa. Jos näet ihastuttavan ihmisen, näet ihmisen joka on saanut kasvaa itsekseen ehkä jonkun toisen ihmisen tuella, sillä että hän on tullut nähdyksi sinä upeana yksilönä joka on. Ehkä juuri veljesi mahdollistaa omalla olemuksellaan ja arvostuksellaan vaimonsa kukoistuksen. Oletko ottanut selvää, miten upea yksilö ja ihminen omassa naisessasi on, ehkä vielä piilossa? Miten saat hänet kukoistamaan? On helppo katsella valmiisiin herkkupöytiin, vaan katapa oma pöytäsi niin upeaksi kuin osaat! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan