Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lumo liikuntakeskus Turku

Vierailija
28.06.2013 |

Lumosta soitettiin ja sanottiin että olen voittanut 80 euron arvoisen lahjakortin heille.Sovimme koska tulen lunastamaan voittoni ja meninkin hakemaan sitä, vain sitä.

Se oli pakkomyyntiä alusta loppuun, olisi pitänyt heti ottaa 12 tai 18 kk jäsenyys jossa voittoni olisi käynyt alentamaan maksua.Monta kertaa sanoin etten ole kiinnostunut, ei mennyt perille.Lopulta sain 6 kerran lahjakortin kuntosalille ja ryhmäliikuntaan.

JOs sinulle soitetaan ja sanotaan Lumosta että olet voittanut niin ei heti kannata riemastua :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meininki täällä! Luulee menevänsä hakemaan lahjakorttia, mutta päätyy haastatteluun, jossa pyydetään kertomaan omista kunnonkohotustoiveista ja kuntoilumieltymyksistä ja muusta. Todella vaikea sanoa ei, kun puolen tunnin päästä selviää, ettei "lahjakortilla" saakaan esimerkiksi kuukauden jumppakorttia tai vastaavaa. Sitten kun on jutellut iloisesti omista toiveistaan ja kertonut miten kivoilta erilaiset tyypin esittelemät ryhmäliikuntavaihtoehdot kuulostavat, on tosi vaikea sanoa että unohda kaikki, en mä haluakaan mitään.

Sain aluksi antaa myös parille kaverille pari "ilmaista tutustumiskertaa". Sain kuulla pari päivää myöhemmin, että heille oli soitettu ja sanottu, että minä olen lahjoittamassa heille 40e lahjakorttia. Samalla tavalla olisi tuputettu niillekin jäsenyyttä ja hukattu 30 min toisen aikaa.

Ei ole varmaankaan laitonta, mutta todella, todella kurja menettely!

Vierailija
2/4 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama Lahden Lumossa. Nyt taistelen kuluttajaviranomaisten avustuksella sopimustulkinnoista yms. Lankesin tuohon lahjakorttivedätykseen ja maksoin hurjan hintaisen aloituspaketin, josta jäi saamatta luvattuja palveluita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vastaavat kokemukset myöskin! Irtisanominen on tehty todella vaikeaksi ja hankalaksi. Tutkin asiaa, ja muilla keskustelupalstoilla oli puhuttu samaa... Suosittelen kiertämään kyseisen kuntosalin kaukaa!! En ole ikinä ollut näin pettynyt kuntosalin toimintaan...

Vierailija
4/4 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitettiin tuolta "väärään numeroon" Joku Tarja oli voittanut 100€ lahjakortin ja vahingossa laittanut lippuun mun nimen. Kysy mis mä asun ja kun en asunu lahden seudulla, niin kysyi onko mulla kavereita siellä koska olisi sääli heittää roskiin noin iso lahjakortti. Onneksi tajusin mistä on kyse enkä antanut kenenkään yhteystietoja.