Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surettaa 20-25 vuotiaat tyttöset, jotka seurustelevat vanhempien miesten kanssa.

Vierailija
28.06.2013 |

Siis yli 30 vuotiaiden. En ymmärrä, miksi nuori kehittyvä tyttö haluaa viettää nuoruutensa aikuisen miehen leikkikaluna? Aidosta rakkaudesta ja kestävästä suhteesta on ihan turha puhua. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kesällä 20v täyttävä tyttö ja tapasin kesällä miehen johon ihastuin heti,mut kesti vaan useampi kuukausi jallittaa tätä miestä ja nyt ollaan sit seurusteltu kohta 3kk:ta ja minulla ei ole ihanampaa aikaa ollut ikinä :) 

Niin siis mieheni on 40v.

Vierailija
2/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo aidon Ikiksen ketju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 22v niin kymmenen vuotta vanhempi mies ihastui muhun toivottomasti ja minätyttö otinkin siitä sitten kaiken irti, materiaa ja matkoja riitti, seksikin oli molemmille osapuolille mukavaa. Tiesin kuitenkin koko ajan, että jossain vaiheessa dumppaan hänet, ja niin teinkin puolen toista vuoden yhdessäolon jälkeen. Mies ruikutti perääni ja oli perin juurin rakastunut, mutta minua hän lähinnä säälitti. Julmaa, myönnän, mutta jotenkin en osaa katua.

Vierailija
4/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin oon 20 v ja ihmetellyt näitä :D Oon aika varma ettei kukaan 30v kyllä kelpuuttaiskaan mua, kai ne on sitten jotain tosi kypsiä tapauksia jotka vanhempien miesten kanssa seurustelevat. Kuka 30+ mies jaksais seurata mun rilluttelua, bileitä ja festari ja mökkireissuja kavereiden kanssa , luulis että ton ikäinen mies haluis jo ihan "kunnon" parisuhteen, jossa vietettäis enemmän kahdenkeskistä aikaa ja koti-iltoja ja pyöritettäis yhdessä arkea. Itse en uskois löytäväni sielunkumppanuutta noin paljon vanhemman miehen kanssa , mutta toki kukin tyylillään !:)

Vierailija
5/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua surettaa taas kun käytin sen ajan ikäiseni Pojan kanssa. Kun ei vaan henkisesti oltu yhtään samalla tasolla. Toinen oli äidinhelmoista karannut, ja itse jo nuorena maailmalle karannut. 

Vierailija
6/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 miehet ovat bilettäjiä itsekin ja panevat kuormasta.

Vierailija
7/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 19:32"]

Siis yli 30 vuotiaiden. En ymmärrä, miksi nuori kehittyvä tyttö haluaa viettää nuoruutensa aikuisen miehen leikkikaluna? Aidosta rakkaudesta ja kestävästä suhteesta on ihan turha puhua. 

[/quote] Ahaa. No mina olin 20 kun tapasin 14 vuotta vanhemman mieheni. 21 kun menin naimisiin. Nyt olen 34. Nelja lasta ja 14 vuotta avioliittoa takana. Ei vissiin kestanyt....

Vierailija
8/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas surettaa, että joku nuori mies mistään mitään ymmärtämättömänä sekaantuu itsensä ikäisiin hutsuihin, ja pahimmassa tapauksessa pamauttaa sellaisen paksuksi. Siinä jää normaali elämä elämättä. Nuorempia tyttöjä kuuluisi käyttää laaja valikoima vielä sitten, kun löytyy ikää ja rahaa.

Vanhat akat ovat jo aikansa eläneitä. Heitä kuuluukin potkia, samasta syystä kuin nuorten kollien päälle syljetään.

Vierailija
9/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi väheksyt aikuisia naisia kutsumalla heitä tyttösiksi? Oletko palstamamma, jonka mies on jäänyt kiinni suhteesta nuoremman kanssa?

Vierailija
10/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh mitä tekstiä! Mä tapasin mun 11 vuotta vanhemman miehen kun olin 22. Hyvin on menny, naimisissa ollaan tätä nykyä ja lapsi tulossa. Ihmisessähän on muitakin asioita kuin ikä. Tiedän kypsiä ja epäkypsiä parikymppisiä, kuin myös kypsiä ja epäkypsiä kolmekymppisiä ja nelikymppisiä. Päät pois puskista!

Vierailija
11/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 19:41"]

Tyttö saa mieheltä tavaroita yms. jota samanikäinen poika ei voisi tälle hankkia.

Naiset laittavat usein kulutusmahdollisuudet tunteiden edelle. 

[/quote]

Näinhän se menee. 

Vierailija
12/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entpäs sitten me nelikymppiset jotka seurustellaan lähes kuuskymppisten kanssa, surettaako meidän mummoutuminen liian aikaisiin tai omaishoitajaksi joutuminen kuten usein saan kuulla??

N42 M 57 :(

Vierailija
13/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 10:00"]

No entpäs sitten me nelikymppiset jotka seurustellaan lähes kuuskymppisten kanssa, surettaako meidän mummoutuminen liian aikaisiin tai omaishoitajaksi joutuminen kuten usein saan kuulla??

N42 M 57 :(

[/quote]

No nelikymppisestä ylöspäin naisella ei ole enää arvoa, niin sillä ei oikeastaan ole merkitystä.

Vierailija
14/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan suret, mun mies on varakas ja ostelee minulle kaikkea kivaa ;)

N24

Vierailija
15/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sisko ilmoitti jokin aika sitten, että on miehen kanssa, ja heillä on 32 vuotta ikäeroa. Isänsä ikäisen kumppanin otti. Sairasta sanon minä.

Vierailija
16/26 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta 25-vuotias ei ole mikään tyttönen. 

Osanottoni Ikikselle.

Vierailija
17/26 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sua surettaa? Jokaisen ihan oma asia. Keskitypä sinäkin ikis nyt vaan ihan omiin juttuihisi ja jätä se tyttönen rauhaan.

Vierailija
18/26 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki suhteet perustu aitoon rakkauteen. Ihmiset voivat olla suhteessa myös siksi, että se on kivaa siinä hetkessä. Ns. aitoa rakkautta ja ikuisuuksiin kestävää totista sitoutumista kaikissa suhteissa on vain harlekiineissa. Samalla voisi tietty kysyä miksi yli komekymppiset mieht viitsivät olla nuorten tyttöjen hyväksikäytettävinä, niinkin päin voi olla ja varmasti usein onkin.

Vierailija
19/26 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua surettaa se, että nainen parhaassa iässä on menettänyt otteensa elämään, koska haikailee takaisin menneisyyttä. Sulla on Ikis lapset, jotka kärsivät äitinsä pakkomielteestä. Ethän sinä ajattele mitään muuta. Ole iloinen, että exälläsi on elämässä nainen, joka voi myös huolehti sun lapsistasi, kun sä elät uutta nuoruuttasi ja liehut vapaapäivinäsi siellä, missä tapahtuu! Olet vielä nuori ihminen, mutta katkeroitunut vanhukseksi, joka ei näe mitään enää edessäpäin, vain jossain kaukana takana.

Vierailija
20/26 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä saa sut kuvitteleen että ikäeron vuoksi kyseessä automaattisesti olisi hyväksikäyttösuhde niin, että mies hyväksikäyttää? Voi nainenkin olla "parisuhteessa" vanhempaan mieheen täysin itsekkäistä syistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme