Mikä helvetti auttaa ihan hirveäseen turvotukseen?
Maha aivan kivikova ja pinkeä ylävatsasta, ihan helvetin turvonnut pallo. Olen liikkunut, juonut, juonut ja juonut, mutta ei auta. Ja käyttänyt pascoe-jauhetta. Mitä ensiapuja tähän olisi? :(
Kommentit (25)
P*askaa ja h*elvettiä. Kaunis kielenkäyttö ap:lla.
Kannattaa varmaan käydä lääkärissä
[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 14:45"]
P*askaa ja h*elvettiä. Kaunis kielenkäyttö ap:lla.
Kannattaa varmaan käydä lääkärissä
[/quote]
Voi herranen aika :D
Pascoeta käytin 2 päivää, en sen jälkeen. Närästyslääke siinä missä muukin. Oikealla puolella rintalastan alla sellaista kipua että piti ottaa särkylääke. Sappirakko leikattu, sappitiehyet joskus ultrattu mutta samanlaista kipua...ja ylävatsan turvotus vaan jatkuu ja jatkuu...
Voiko johtua tästä kuumasta ja kosteasta säästä? Mullakin turvottanut!
Kuumavesipullo auttaa. En saanut koko yönä unta kun vatsaani sttui ja aamulla laitoin pullon vatsalle niin se helpotti nopeasti, mutta ku sitä ei pidä niin kipu taas alkaa
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:20"]
Maha aivan kivikova ja pinkeä ylävatsasta, ihan helvetin turvonnut pallo. Olen liikkunut, juonut, juonut ja juonut, mutta ei auta. Ja käyttänyt pascoe-jauhetta. Mitä ensiapuja tähän olisi? :(
[/quote]
Mä luulen, että helvetti ei auta. Toisaalta ihmettelen myös sitä, että pitkäaikaiseen turvotukseen otetaan "lääkettä". Eiköhän kannattaisi selvittää se turvotuksen syy, eikä ottaa keinotekoisia lieventeitä. Oletko kokeillut ruokavalion muutoksia?
Kaerin maha oli kuin ilmapallo ja siinä vaiheessa, kun 10 ihminen tiedusteli siltä laskettua aikaa se sai aikaiseksi mennä lääkäriin. Kokeili gluteenitonta ruokavaliota ja se auttoi jo parissa viikossa totaalisesti. Ei siis ole keliakia hänellä, mutta hyötyy kuitenkin niin paljon gluteenittomasta, että noudattaa siis sitä. Jotain suoliturvotusta sitten kai.