Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värjäävä shampoo miehelle

Vierailija
27.06.2013 |

Suositelkaa jokin helppo tapa miehen kevyesi värjätä hiuksia harmaita peittääkseen. Ei siis kampaamoa vaan jokin kevytväri jota on helppo itse käyttää. Tummahko ruskea olisi perusväri.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan samoja sampoita ne voi käyttää kuin naisetkin.

Vierailija
2/5 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä akkamaisia nuo värishampootkin ovat kuin hiusvärit, huonompia vain. Joten mikä järki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta en käytä itse mitään, joten jotain tarkempaa neuvoa kaipaisin. Ei se mitään tyvikasvukierrettä kaipaa. Ja olisiko joku sarja, jossa värit olisivat luonnollisempia kuin muut tai pakkaus helppokäyttöinen shampoomainen eikä sellainen jossa sotketaan aineita yhteen.

Vierailija
4/5 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on tultu

:- (

Vierailija
5/5 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 18:35"]

Joo mutta en käytä itse mitään, joten jotain tarkempaa neuvoa kaipaisin. Ei se mitään tyvikasvukierrettä kaipaa. Ja olisiko joku sarja, jossa värit olisivat luonnollisempia kuin muut tai pakkaus helppokäyttöinen shampoomainen eikä sellainen jossa sotketaan aineita yhteen.

[/quote]

Siis oikeasti, jos se haluaa värjätä tukkaansa niin menee kauppaan ja ostaa jonkun sävytysaineen. Ei niitä ole erikseen miehille, jotka eivät osaa sotkea aineita, tai jotka eivät halua kertoa kenellekään värjäävänsä tai jotka pistävät eukkonsa ostamaan väriaineen kun eivät itse kehtaa kampaajalta kysyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän