Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka laihtuneet ihan tavallisella ruokavaliolla?

Vierailija
13.07.2006 |

Siis, ilman mitään erikoisdieettejä (karppaus, painonvartijat ym.)

Itse olen laihtunut jo 8 kg:a pelkästään sillä että " opettelin" syömään oikein ja liikun nykyään enemmän kuin ennen.

Pystyn syömään kaikkea nauttien, kunhan muistan kohtuuden. Vielä n. 10 kg:a sitten häämöttää tavoite!

Kepeää kesää!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempään ei ollut tarvetta, mutta laihdutin siis ihan vain tavallisella ruualla ja pidin kerran viikossa herkuttelupäivän. Kaloreita laskin alkuun, mutta en enää sitten, kun opin tietämään, minkä verran missäkin ruuassa on energiaa.

Vierailija
2/12 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

painonvartijoissa ;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on laskea pisteitä kuin kaloreita, vähän eri laskutapa mutta sama lopputulos.

Vierailija
4/12 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri puhuikin piilolaihtumisesta, siis paino ei laskenut mutta nousi hitaasti

Raskausdiabeteksen pelko sai tekemään ruokaremontin (rasvat pois tai kasvirasvoihin, samaten maitotuotteet, vähärasvaista lihaa ja kalaa, hurjasti kasviksia ja hedelmiä, leipää kohtuudella (muutama pala/pv

Ja tällä tahdilla lähti synnytyksen jälkeen ja imetyksen aikana kilot. Nyt olen 5kg kevympi kuin ennen raskaustestiä

Vierailija
5/12 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikin ajatusleikkiä: jos nyt saisin ilmaiseksi itelleni hoikan kropan, miten söisin ja hoitaisin sitä? siihen malliin olen syönyt ja liikkunut. vuodessa 26kg, nyt painoa 52kg ja pituutta 169cm.

Vierailija
6/12 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lasken pisteitä en koskaan syö tai tee mitää ruokaa pv-kirjoista tms vaan syön ihan samaa ruokaa kuin ennenkin mutta vähemmän ja vähärasvaisempaa.

Vierailija
7/12 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin kuukausi sitten " laihdutuskuurin" , tai siis oikeastaan en halua laihtua kuin 2-3 kg, mutta silti. Olen vähentänyt herkkujen syönnin minimiin, mutta pienen määrän jätskiä saan syödä näin kesällä päivittäin. Myös yleisesti ottaen syön terveellisemmin: enemmän kasviksia, yltiörasvaiset kokkaukset pois, säännölliset ruokailuajat. Liikun päivittäin, en mitään kauheaa rääkkiä, mutta esim. pyöräilen ja lenkkeilen.

Kiinnostaisi tietää, missä ajassa voisin odottaa pääseväni parista kilosta eroon. Mitään kiirettähän tässä ei toki ole.

Vierailija
8/12 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin, etten ole liittynyt mihinkään, enkä laske mitä suuhuni pistän, vaan mietin itse mikä normaalia minulle. Ja muutos entiseen ruokavalioon hurja. Ja hyvin onnistuu! ap

Vierailija
9/12 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nesteet poistui viikossa... Painoa lähti toi 5 kg... Eka kilo jo ensimmäisenä päivänä

Vierailija
10/12 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Söin joka päivä lämpimän ja terveellisen aterian

-Söin tarpeeksi usein

-Otin säännöllisen liikuntaharrastuksen 1h/2krt vko

Muuta ei tarvittu. Näillä elämäntavoilla pystyn jatkamaan lopun elämääni, mikä ei suinkaan onnistu kaikilta karppaajilta ja painonvartijoilta (tuttavapiirissä nähtyä, kannattaa laihtua 30kg lihoakseen sen takaisin)

Vierailija
11/12 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sillä, että lakkasin sen ainaisen laihduttamisen, eikä sitten niin tullut ruokaa ajateltuakaan/himottua kun kaikki on tavallaan sallittua. Huomaamattani olikin laihtunut 5 kiloa. Mulla menee ianakin niin,e ttä kun mietin mitä kaikkee ei saisi syyä, niin sitten just sitä tekee mieli.

Tsemppiä vaan:)!

Vierailija
12/12 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaan sillä, että lakkasin sen ainaisen laihduttamisen, eikä sitten niin tullut ruokaa ajateltuakaan/himottua kun kaikki on tavallaan sallittua. Huomaamattani olikin laihtunut 5 kiloa. Mulla menee ianakin niin,e ttä kun mietin mitä kaikkee ei saisi syyä, niin sitten just sitä tekee mieli.

Tsemppiä vaan:)!

Minäkin luulin, että minulla menisi juuri näin. Olen ollut ihan hirveä suklaahiiri, ja varsinkin viime keväänä söin suklaata joka päivä. Nyt kun päätin laihduttaa ja luopua suklaasta, ei sitä ole kyllä tehnyt mielikään. Olen kuukauden aikana ostanut yhden suklaapatukan, ja se maistui kauhean imelältä nyt kun olen tottunut olemaan ilman...

En minäkään mikään absolutisti ole silti. Syön vähän jätskiä lähes joka päivä, ja toisinaan siinäkin on esim. suklaakuorrutus. :-)

13

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän