Tuliko lapsivettä vai pissat housuun?
En tiedä kumpaa, la meni jo joten saishan se vauva syntyä.
Paljoa ei tullut ja en osaa erottaa että kumpi se nyt oli... Mistä ne erottaa?
Kommentit (11)
lapsivesi vaahtoaa, pissa ja muut vuodot ei.
enää onnistu...
Eli seuraavan kerran jos lirahtaa niin lv siis ei haise millekään?
ap
ja katsele tuleeko lisää.
mesti lapsivesi on hieman punertavaa tai persikan väristä. minusta ainakin haiseen spermalle. jos jotain vihertävää tulee niin ehti synnärille. jos sitä lisää tulee vaikka rakko on tyhjä niin voipi hyvinkin olla sitä.
ja lapsi lähti yöllä syntymään ilman käynnistystä. Käy päivystyksessä, asia kannattaa tutkia.
nim. kokemusta vastaavasta tilanteesta
Totesin että oli varmaan pissaa, sen jälkeen ei ole mitään tullut
ja monet tantat kertoivat, kuinka lapsi oli heilläkin painanut virtsarakkoa niin että välillä oikein lirahti. No mulla lirahti niin, että säälin jo äitiysloman sijaistani, jonka piti istua sillä märällä tuolilla...
Normaalissa neuvolatarkastuksessa lääkäri sanoi, että täältähän tihkuu lapsivettä ja niin sinkosin siltä paikalta synnytyslaitokselle ja synnytys käynnistettiin, koska niin kuulemma tehdään, jos lapsivettä on tullut yli 2 päivää.
Harmi, ettei mun mummo tiennyt tosta hankaamisniksistä mitään!
seurailen vähän aikaa ja jos rupeaa eläillyttämään niin soitan/menen näytille.
Pissa on keltaista ja haisee pissalle kait sä sen tunnistat.
Hallitsematon lorahtaminen ilman pissahätää pidätyskykyisellä naisella saa epäilemään lapsevettä.
Mulla lirahti yskäkohtauksen seurauksena pissaa housuun, huomenna alkaa rv 36. Tästä tapauksesta on ehkä parisen viikkoa, mutta tunsin selvästi että pissaa se oli. Kait paikat on sitten niin pehmenneet ja yskin tosiaan kovaa kun meinas jotain ruokaa tarttua kurkkuun.
Onnea matkaan!