Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen työkaveri

Vierailija
26.06.2013 |

Olimme ennen ihan suht "läheisiä" työkavereita. Pidimme paljon yhteyttä, mutta jotenkin hän oli kauhean katkera ja kateellinen kaikille, valitettavasti tyhmyyksissäni lähdin mukaan siihen (kyseessä oli ensimmäinen työpaikkani). Noh, jossain vaiheessa kävi ilmi että kyseinen henkilö oli katkera myös siitä kun hän ei ollut päässyt niihin työtehtäviin joita tein.

Hän kuitenkin oli firman "isompien" pomojen kaveri ja kaveerasi heitä kovasti. Sai "hyvän jätkän" maineen. Pääsi myös niihin haluamiinsa työtehtäviin. Ja dissasi siellä minua ja osaamistani niin etten enää itsekään uskonut sen alan osaamiseeni. Sanomaatakin on selvää että firmassa pomot vaihtoivat työtehtäväni ihan toisiin...

Noh, minä tein muita hommia ja aina YT:tten aikaan (useamman kerran vuodessa ;)) kyseinen henkilö otti yhteyttä että joko minä olen lapun saanut (valitettavasti hän joutui pettymään).  Muuten ei enää mitään yhteydenpitoa. Tein myös saman kuin hän, että rajasin FB:n statuspäivitysten näkyvyyttä, joten hän poisti minut FB kavereistaan.

Molemmat vaihdoimme työnantajaa, hän ensin, minä sitten. Silloin päätin että enää ikinä en lähde mukaan tuommoiseen hölmöilyyn ja negatiivisuuteen mitä hän kylvi ympärilleen. Usko ammatilliseen osaamiseeni palautui. Urakehitykseni on ollut sen jälkeen noususuuntaista. Sillä seurauksella, että kyseinen ex-työkaverini posti minut myös Linkedin-connectioneista. Siis vuosien jälkeen. Mahtoikohan hänelle olla niin kova pala se, että minulle ei käynytkään huonosti? Tuskin olen ainoa.. Sen sijaan ne henkilöt ( silloisessa organisaatiossa hänen yläpuolellaan) joita hän haukkui ja vihasi, ovat yhä hänen kavereitaan niin FB:ssä kuin Linkedinissä. (Tosin hänen käytöksensä oli äärettömän kaksinaamaista muutenkin).

Toivottavasti minun kohdalleni ei toista kertaa tule tuollaista henkilöä. Toivon sitä todella. Pelkään vain että hän jatkaa minun mustamaalaamista yhä, työasioiden suhteen kun piirit ovat pienet, vaikka eri firmoissa työskentelemmekin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se elämä opettaa. Tulee opettamaan myös niitä, ketkä hänen narinaansa seuraavaksi erehtyvät kuuntelemaan. Negatiivisuuden kylväjä tulee niittämään ihan sitä samaa mitä itse kylvää vaikka hetkellisesti pääsisikin ylemmäs.

Vierailija
2/2 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poisti siksi, ettette ole olleet yhteydessä kasvokkain niin pitkään aikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi