Mitä henkilökohtainen orjasi tekisi juuri nyt?
Tai tekee?
Omani olisi ollut jo toista päivää sienestämässä. Samalla tekisi polttopuita talveksi niinä hetkinä kun ei näkisi sieniä. Toinen orjani lämmittäisi saunaa ja grillasi.
Ei kyllä mikään työkalu vedä orjalle vertoja elämän helppouttamisessa.
Ollaan ainoita ihmisiä historiassa ja aikojen saatossa joilta orjan pito halutaan kieltää.
Kommentit (12)
No ei lähimaillekaan ainuita. Orjuus tuli laittomaksi jo vaikka kuinka monta sukupolvea sitten.
Orjani siivoaisi ensin, huolellisesti, myös ikkunat ja kylppäri pesuun! Seuraavaksi pintaremonttia, ihan hissukseen eli siinä muiden orjatöiden sivussa. Minä kohtelen orjaani kunnioittavasti enkä edes käytä väkivaltaa enkä ruoski.
Ikävä kyllä kaikenlaisia velkaorjia ym on edelleen jossain Intiassa tms.
Siis ovat joskus tehneet velan. Ovat orjina eivätkä sa koskaan maksettua. Saattaa periytyäkin.
Organi tekisi ruokaa. Aina kun ei muuta työtä olisi niin ruuanlaittoa ja mikseipä siivoamista.
Laiskottelisi. Olen laiskamatojen kuningatar ja en halua valtakuntaani muita kuin kaltaisiani laiskimuksia.
Tuossahan tuo koneella näpyttelee. :)
Syötttäisin sokeria sille hirveästi jottta saisi energiaa ja vapautuiiisi kahleistaaan.
Ostin juuri viinirypäleitä niin orjattareni saisi syöttää niitä minulle ja samalla jutella mukavia.
Ei mitään. Se olisi iltavapaalla, koska haluan olla yksin.
Ei vaan sinä olisit se orja.