Ei ole helppoa löytää miestä kun en näytä täydelliseltä
Olen 26 ja on pömppömahaa ja finnejä/ryppyjä.. Miehet etsii täydellistä naista, sitä en ole.
Kommentit (40)
Tottahan se on. Tuolla kun kaupungilla pareja katselee, huomaa, että vain täydelliseltä näyttävät naiset löytää miehen 🤣
Rumat ja lihavat miehet eivät kelpuuta itse rumaa ja lihavaa. Samoin nelikymppiset-viisikymppiset miehet eivät kelpuuta ikäistään naista, pitää olla nuorempi.
Ja ne jotka ovat pa***nneet ympäri, itse vaativat naiseltaan kokemattomuutta!
Miehet lähtökohtaisesti eivät ymmärrä omaa tasoaan, mies haluaa vain seksuaalisesti haluttavaa naista, joka on hoikka, siro, perusnätti ja naisellinen, pitkähiuksinen. Vaikka miehellä itsellään olisi pakeneva hiusraja, olutmaha, huonot hampaat etc
Kyllä olet täydellinen sille miehelle joka sinua rakastaa.
Unohda tuommoinen negatiivinen asenne ja pyydä miehiä ulos, kysy vaikka joltain kaverilta tuntisko se jotain kivaa miestä sulle?
Positiivisuus pistää silmään ekana. Niinkuin negatiivisuuskin!
Itse olen mielestäni maailman rumin ja oudoin, mutta silti löysin maailman komeimman ja ihanimman miehen juuri minulle, joka pitää minua maailman ihanimpana, kauneimpana ja outona, mutta nauttii mun urpoista jutuista silti!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olet täydellinen sille miehelle joka sinua rakastaa.
Unohda tuommoinen negatiivinen asenne ja pyydä miehiä ulos, kysy vaikka joltain kaverilta tuntisko se jotain kivaa miestä sulle?
Positiivisuus pistää silmään ekana. Niinkuin negatiivisuuskin!
Itse olen mielestäni maailman rumin ja oudoin, mutta silti löysin maailman komeimman ja ihanimman miehen juuri minulle, joka pitää minua maailman ihanimpana, kauneimpana ja outona, mutta nauttii mun urpoista jutuista silti!
Plus mulla on lihava maha!
Vierailija kirjoitti:
Tottahan se on. Tuolla kun kaupungilla pareja katselee, huomaa, että vain täydelliseltä näyttävät naiset löytää miehen 🤣
Tässä on kyse pitkistä liitoista. Ne naiset ovat esim lihoneet suhteessa. Nyt puhutaan parisuhdemarkkina-tilanteesta. Nimittäin jos se pariutunut ruma nainen vapautuisi taas markkinoille, ei kelpaisi.
Toki myönnän että n 2% miehistä eivät ole niin pinnallisia, ja toki miehiä löytyy jotka pitävät muhkummista naisista. Mutta enemmistö miehistä on silti tosi paljon sen naisen ulkonäön perään.
Muuta Tampereelle. Täällä ei kukaan näytä kauniilta tai komealta. Varmasti kelpaisit.
Hohhoh, kyllä ne tavalliset ja joo ruuatkin naiset ja miehet pariutuu. Ei jää jostain finnistä tai pömppömahasta kiinni. Se mikä karkottaa AP kaikki pois on tuo sinun asenteesi itseäsi kohtaan. En minäkään haluaisi sinua kun vollotat tuollaista itsesäälistä paskaa ja valehtelet. Kukaan ei ole täydellinen.
Terveisin ihan tavallinen nainen jolla on pömppis, parisuhteita 2 ja vientiä ollut aina.
Miehen löytäminen on todella helppoa, jos tavallinen mies kelpaa. Jos kelpaa vain se top 10% mies, kuten naisille yleensä niin sitten vaikeampaa.
Tärkeintä miehillä on naisen huolellisetsi rasvattu peräaukko.
Kaikki miehet ketä olen tapaillut on löytäneet lyhyessäkin ajassa aina arvosteltavaa ulkonäöstäni ja tuoneet sen esiin. Eivätkä tod olleet mitään top miehiä vaan useimmat pahnanpohjimmaisia tai max ihan tavallisia. Ei huvita mies hommat enää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet ketä olen tapaillut on löytäneet lyhyessäkin ajassa aina arvosteltavaa ulkonäöstäni ja tuoneet sen esiin. Eivätkä tod olleet mitään top miehiä vaan useimmat pahnanpohjimmaisia tai max ihan tavallisia. Ei huvita mies hommat enää.
Sama! Tullut tapailtua työttömistä työläisiin ja jokaisella on ollut jotain odotuksia tulevan naisensa suhteen. Suurinosa toivoi trimmattua naista joka suostuisi palvomaan miestä päivittäin..
terv. edelleen sinkku
Millaista miestä AP siis etsii?
Omassa tuttavapiirissäni kaikki ylipainoiset ja vaatimattomamman näköiset naiset ovat löytäneet miehen, pois lukien kaksi ikisinkkua tapausta:
1) Nainen on reilusti ylipainoinen, mutta kiinnostuu vain hoikista ja peruskomeista miehistä ja fanittaa myös avoimesti eri miesjulkkiksia tyylillä "saispa miesjulkkiksen x mieheksi"
2) Nainen on hoikka, mutta ns. klassinen silmälasipäinen hiirenharmaa nörttityttö ja kun joskus keskustelin hänen kanssaan miehistä, niin mainitsi kiinnostuvansa "pitkistä ja tummista" miehistä ja valitteli etteivät sellaiset kiinnostu hänestä ja rivien välistä pystyi lukemaan, että miehen tulisi olla myös sosiaalisesti taitava hurmuri
Vierailija kirjoitti:
Rumat ja lihavat miehet eivät kelpuuta itse rumaa ja lihavaa. Samoin nelikymppiset-viisikymppiset miehet eivät kelpuuta ikäistään naista, pitää olla nuorempi.
Ja ne jotka ovat pa***nneet ympäri, itse vaativat naiseltaan kokemattomuutta!
Miehet lähtökohtaisesti eivät ymmärrä omaa tasoaan, mies haluaa vain seksuaalisesti haluttavaa naista, joka on hoikka, siro, perusnätti ja naisellinen, pitkähiuksinen. Vaikka miehellä itsellään olisi pakeneva hiusraja, olutmaha, huonot hampaat etc
Näinhän se on. Miehet ovat henkeen ja vereen hypergamisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisille miehille kelpaa edelleen tavallinen nainen.
Ei muuten kelpaa.
Olet oikeassa. Vain me täydellisen näköiset ollaan parisuhteissa, jos ihan vaan katselet sukuasi ja ystäviäsi ja tavallisia kaduntallaajia...
Vierailija kirjoitti:
Millaista miestä AP siis etsii?
Omassa tuttavapiirissäni kaikki ylipainoiset ja vaatimattomamman näköiset naiset ovat löytäneet miehen, pois lukien kaksi ikisinkkua tapausta:
1) Nainen on reilusti ylipainoinen, mutta kiinnostuu vain hoikista ja peruskomeista miehistä ja fanittaa myös avoimesti eri miesjulkkiksia tyylillä "saispa miesjulkkiksen x mieheksi" -> Itä-eurooppalaiset miehet tykkää just tuollaisista. Ite olisin ohjannut hänet Viroon.
2) Nainen on hoikka, mutta ns. klassinen silmälasipäinen hiirenharmaa nörttityttö ja kun joskus keskustelin hänen kanssaan miehistä, niin mainitsi kiinnostuvansa "pitkistä ja tummista" miehistä ja valitteli etteivät sellaiset kiinnostu hänestä ja rivien välistä pystyi lukemaan, että miehen tulisi olla myös sosiaalisesti taitava hurmuri
-> Mulla olisi tiedossa yksi tumma ja komea nörtti ^.^
Vierailija kirjoitti:
Pömppömahalle ja finneille voi yleensä tehdä itse jotain. Lisäksi jos on hyvä perse ja hyvä suikkari, se helpottaa miehen löytämistä ja pysymistä mieskannassa.
Ja isot tissit.
Kapakasta voi löytää itseään 20-30 vuotta vanhemman möhömahaisen juopon noilla ap:n asetuksilla, jos mies laskee tasoaan maailman täydellisimmästä naisesta.
Vierailija kirjoitti:
-> Mulla olisi tiedossa yksi tumma ja komea nörtti ^.^
Pitkä ja sosiaalisesti taitava myös?
Sitten vain kun vielä keksisi miten hänet ja tuon nörttitytön saisi kohtaamaan, tuo nörttityttö kun ei halua enää tavata yhtäkään miestä netin kautta, kun on pari kertaa käynyt treffeillä netin kautta tapaamansa miehen kanssa eivätkä nuo miehet ole olleet kiinnostavia. Heidän pitäisi siis kohdata livenä.
Tänä aamuna just muistelin kun täällä AV:lla lyhyt, laiha, siro ja rumamies valitti kun ei kelpaa naisille.
Siltä kysyttiin millaista naista se etsii... Ruma ja laiha (lihakseton) mies kertoi että ihan tavallista, sellaista PERUSNÄTTIÄ, naapurintyttömäisesti kaunista, pitkähiuksista, naisellista, urheilullista, hoikkaa ja siroa mutta muodokasta ja tietenkin kokematonta seksuaalisesti ja lapsetonta! Ja koulutuskin piti olla akateeminen koska mies oli itse oli insinööri. Ei ollut ikinä seurustellut koska ei ollut kelvannut.
Missä harhoissa miehet elävät? Että ruma ja epämiehekäs, kokematon ikisinkku mies puhuu EM naisesta tavallisena?? Sellaista naista haluaa myös ne komeimmat miehet myös.
Se siitä naisen tavallisuudesta. Ja mies itse koruttomasti kertoi että on itse ruma ja lyhyt mm.