Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ärsyttävän aineen joutuminen silmään...
23.06.2013 |
Jos silmään joutuu ärsyttävää ainetta, eikä sitä huuhtele pois, voiko silmälle tapahtua jotain? Esim. voiko siitä tulla silmätulehdus tms. tai voiko näkö huonontua?
Kommentit (8)
Yleensä nämä aineet syövyttävät silmien pintaa sumentaen sitä. Näkösi heikkenee luultavasti 2 prosenttia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Riippuu ihan aineesta, kyllä ne kannattaa aina huuhtoa pois reilulla vedellä (~10 minuuttia yleisohjeena, mutta en tiedä jaksaako kukaan noin kauaa huuhdella).
Alue: Aihe vapaa
Entä jos EI huuhtele pois?