Mies viileni nopeasti, lopahtiko kiinnostus?
Oon viestitellyt intensiivisesti Tindermiehen kans pari viikkoa. Heti alusta asti lähetelty paljon viestejä, parhaimmillaan satoja (!!) päivässä. Ihan kuin oltais tunnettu aina. Heitetty hauskaa läppää, puhuttu syvällisiä. Oltiin avoimia.
Tavattiin tällä viikolla kahdesti face to face ja vietettiin yö yhdessä. Oli ihanaa, kaikki meni tosi kivasti. Miehen kans on helppo olla ja hän sanoi mulle samaa. Sanoi, että haluais tutustua muhun paremmin ja että vaikutan hyvältä tyypiltä, mun kanssa on helppo ja rento olla. Hän esitteli mut jo perheelleen ja parille ystävälleen.
Eilen aamulla lähdin hänen luota ja kaveri oli jotenkin vähän etäisempi. Sanoin, että ehkä nähdään vielä ja hän sanoi "ehkä, katellaan". Oli muutenkin tosi etäinen. Ihan erilainen, kuin aiemmin.
En oo kuullut hänestä mitään tämän jälkeen. Tässäkö tää oli?!? Oon todella pettynyt. Miksi antoi mun ymmärtää enemmän, kuin mihin oli halukas? Ei oo yhtään pleijeri tyypiltään, päinvastoin oikeastaan. Mokasinkohan jotain? Miksi esitteli mut perheelleen, jos ei aikeitakaan jatkaa tätä mihinkään? Harmittaa todella paljon :(